Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

DNB har priset inn andre linje, men har ikke gitt noen god forklaring på hvorfor og hvordan de tenker rundt det. Jeg synes en del av inputene til DNB ser litt rare ut når jeg leser flere av oppdateringene de siste årene. De opererer f.eks med halvparten av pasientgrunnlaget som NANO gjør og har ikke oppdatert det siden 2015…

Jeg håper det kommer en solid, rettferdig analyse fra DNB etter ASH.

Er du seriøs?
Det er vel ulovlig å betale for det, og å avtale på forhånd.
Try again…

Litt på siden, men slik som Photocure betaler Edison?


https://www.edisoninvestmentresearch.com/?ACT=18&ID=21790&LANG=

De bør jaggu betale mer såpass kursmålet blir oppjustert :wink:

Ok, ja kanskje selskaper betaler en sum for analysene, men de analysene må jo være seriøse og troverdige, ellers blir de jo umiddelbart avslørt av alle som kjenner til de selskapene de analyserer, og dermed ødelagt renommé.

Skjedde i Thin Film også, husker ikke om det var Edison.

KAn ikke huske å ha sette dette før:

http://www.gratisoa.org/journals/index.php/GJCT/article/view/1091

Administration of Beta-Emitting Anti-CD37 Radioimmunoconjugate Lutetium (177Lu) Lilotomab Satetraxetan as Weekly Multiple Injections Increases Maximum Tolerated Activity in Nude Mice with Non- Hodgkin Lymphoma Xenografts
“In conclusion, weekly injections of 177Lu-lilotomab increase the accumulated MTA from 530 to 900 MBq/kg in nude mice, allowing the total injected activity and hence the radiation dose to tumor to be increased without increasing the toxicity to normal tissues.”

Dette må vel gjelde ift en evnt utprøving av Humalutin på mennesker siden “weekly injections”…(?)

4 Likes

Interessant video. Dem diskuterer blant annet hvorfor BP stadig må kjøpe selskaper tidlig i den kliniske løypa blant annet på bakgrunn av utgående patenter.

1 Like

Interessant ja.
Jeg personlig er i liten tvil om at Nano på et punkt vil få oppkjøpsbud.
Hvis ikke Betalutin plutselig skulle slutte å virke, at alle dataene til nå er tilfeldige.
Men hva er sjansen for det?
Jeg har en LOA for at Betalutin kommer på markedet på 90+ %, men det er jo min mening.
Derfor jeg har investert mye i de!:+1:

5 Likes

Samme her @Oilimp.
I videoen nevnes det oppkjøp i stadig tidlige kliniske faser uten å vite enda om det faktisk fungerer og kommer til markdet.
I nano sitt tilfelle har vi sett veldig oppløftende effekt på over 74 pasienter og vi befinner oss i et registreringsstudie. Dette bekrefter etter min mening at Nano bør være svært så attraktiv der ute i den store verden. Dog må vi selvsagt vise kontinuerlig effekt i den pågående studien.

2 Likes

Hva med denne:

  • De har snakket med big pharma om Archer-1 de siste årene. Novartis, Roche, Celltrion, etc. Big pharma står klar hvis proof of concept leveres.
  • De doserer første patient i Archer-1 i oktober. Så tar de tre pasienter januar og bruker 2mnd på safety. Fra mars t.o.m mai doserer de tre til, og fra august og utover inrullerer de så mange de greier på 15/40dosen.
  • i mars 2020 gjør de en readout og ser på safety, ORR, CR og andre parametere. Greier Archer-1 å levere proof of concept?
  • LOA 50% for Archer-1 gir rNPV på NOK 6mrd. NANO gjør en deal med upfront på 7-800mill og milepælutbetalinger ved fullførte faser og endelig godkjennelse. Og royalties etter launch.

Penger til launch i tredjelinje uten emisjon, og penger til videre r&d og pipeline.

Så blir selskapet kjøpt. :baguette_bread::tada:

E: skrev feil årstall…

5 Likes

Oppkjøp på bakgrunn av fullstendig datasett Lymrit 01 er ikke utenkelig. Spesielt hvis 20/100 overrasket positivt.
Et pengesterkt BP vil også ha 1FL (Humalutin) opp så fort som mulig.

Jonas Einarsson estimerte vel snarere proof of concept studiet ferdig til H1 2020, når Paradigme er klar til å søke om aksept.
Ser du på hastighet i rekruttering, og tid det tar før godkjenninger kommer fra regulatoriske myndigheter før det blir ‘go’ til ny dose, så er det ikke superraskt. DLBCL og Lymrit 37-01 sitt doseeskalerings-studie er vel vår empiriske kunnskap å jobbe fra. Eller tenker du at regulatoriske myndigheter er raskere på behandling når preparatene separat allerede har godkjent safety?

2 Likes

Jeg skrev feil. Skulle jo være mars 2020, så klart :sweat_smile:

2 Likes

Ser at en aktør har kjøpt 20.000 aksjer til 91.61 pr aksje klokka 11.00.40 i dag, hva kan dette være?
Sånt skjer vel vanligvis i sluttauksjoner?

Anonymous Broker
Anonymous Broker
20 000
91,61
11:00:40

Derivat-handel. Om jeg forstår det riktig, et ‘veddemål’ på siden av kursutviklingen, om hvordan kursutviklingen vil være om du vil. Med multiplikator gjerne også. Bull NANO *2 greie eller noe slikt? Lurer på hvilken megler som tilbyr det, ser det ikke på Netfonds.

1 Like

Det er vel trolig en forward contract altså ikke noe som handles på børsen men satt opp privat med en motpart / bank

1 Like

Hvorfor kjøpte de ikke mine aksjer til den kursen da? :rofl:
Hadde gjerne solgt, og kjøpt 80-ish % flere aksjer tilbake :money_mouth_face:

Da de inngikk kontrakten skulle kursen helt sikkert stå i 500 nå etter planen, da hadde det jo vært gull å kjøpe på 91

2 Likes

Næhæi du, på HO leste jeg allerede i januar-februar i fjor at aksjen skulle opp til 1610 kr, noen sa oppkjøp i år på over 3000 kr. Så det så! :rofl: :joy:

1 Like

Skal ikke se bort fra at selger er en av baissehodene på Hegnar… Er jo tydeligvis litt å tjene på å holde kursen nede.