Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Vil minne om at neste EMA Prime utdeles innen veldig få dager.

image

3 Likes

Disse sluttauksjonene viser hvorfor NANO er en vits intradag…

1 Like

Kan være litt tidlig med søknadsfrist 04.juli. Jeg har en god magefølelse for neste gang. 18.oktober. Søknadsfrist i slutten av august gjør at man kan søke med de samme tallene som legges frem ved ash

1 Like

Interessant, men tror nok ikke Nano får Prime før de evt søker og får BTD, som nevnt av andre godt mulig på det fulle datasettet til Lymrit 37-01, så jeg har et håp om desember når det gjelder BTD og den europeiske “versjonen” Prime.
Men tiden får vise, flott hvis du får rett! :slight_smile:

Prisingen begynner å se grei ut ja. Det ble tross alt plassert inn en halv milliard kroner på 114. Da kanskje 53 er OK å kjøpe på.

1 Like

Det er vel hele poenget til de som presser kursen ned.
«Presser» er vel kanskje drøyt, den faller jo så lett som bare det.

Big talk!

21 handledager til.

Vi har jo både kjøpt og solgt mye på 106, så da må vel halvparten være røverkjøp - m. fast track og paradigme godt i gang.

3 Likes

Det er ikke akkurat like stor fart i Nano som det var i “Bippe Stankelbein” , for dem som husker han … :rofl:

Bippe

2 Likes

Potensielle kjøpere av Nano som det kan være greit å følge litt med på:

Vil tro at både Teva og Novartis vil være interessert i Betalutin.
Håper Luigi Costa klarte å skape litt interesse for Nano hos sin gamle arbeidsgiver Amgen.

6 Likes

Hva tror menigheten om kursutvikling fremover på mellomlang sikt?

Markedet viser med all tydelighet at det er avhengig av regelmessig juice for å i hele tatt holde seg flytende. Hva skal til for å gi aksjen litt godt gammeldags momentum oppover?

Er ASH nok?
Er styreleder nok?
Er ARCHER-1 FPD nok?

Sitter med en følelse av at denne juicen er nok til å holde oss flytende på 50-60-tallet, men hva gir oss det store spranget? Jeg ser ikke den nyheten komme før godt ut i 2019.

1 Like

ASH og at innside kjøp er en god start tenker jeg?

Styreleder - nei
FPD Archer-1 - nei
ASH - ja, under forutsetning av gode data

Jeg tror det bare er gode data og regulatoriske fordeler som kan flytte kursen nå.

2 Likes

ASH/Prime/BTD er nok hver for seg. Videre rask fremgang i antall sentre som rekrutterer burde være relevant, om markedet ikke har tatt hensyn til det foreløpig, betyr ikke at det ikke kommer.
Vi handles på et nivå som er før FTD ble gitt nå.
Styreleder er vel av betydning gitt tyngde i personen, ikke overbevist om at det eller FPD Archer-1 er triggere av betydning for kursøkning.
Kan ikke garantere når økningen kommer, men fond vekter seg opp, så om en ikke vil miste plassen sin, er ikke stol-leken nødvendigvis noe å anbefale.
Tror heller du burde ta lærdom av utviklingen i NANO siste 2 år, Algeta hadde også en kjip periode på veien til markedet. De som er ‘up and coming’ i norsk biotek kan vel forventes å få lignende til seg.

1 Like

Ja, man gjør seg noen erfaringer, og jeg etterlyser de store momentumskaperne.

FTD ga oss ingenting.
Første pasient og regulatoriske godkjenninger i forhold til PARADIGME ga oss ingenting
At vi er på 43 aktive sentere, ga oss ingenting
At vi fikk ny CEO, som forøvrig gjør en god figur, ga oss ingenting
At ARCHER-1 er klarert regulatorisk, ga oss ingenting

Om vi går enda lengre tilbake: at man fikk en bekreftelse på at dataene holdt seg ved ASH 2017, ga oss heller ingenting.

Nyhetsstrømmen siden Costas avgang har nesten utelukkende vært positiv, men det manifesterer seg aldri i kursnivå.

Aksjene er syltet ned i saltlake innerst i skuffen(@Evilfreud ™ ), men det tærer. Blir kjekt å diskutere faktiske data 1. november tho. :slight_smile:

6 Likes

Data is everything.

3 Likes

Tiltredes 100%!

Data og regulatoriske privilegier og fordeler er det som gjelder for kursutviklingen nå.

Du glemmer en viktig ting, “alle” forventer en børskorreksjon ila de neste 12-18 månedene. Det betyr at risk reduseres over hele linja. Aksjer som da havner i HØY risk gruppen ( som nano gjør) må bevise mer for å holde på kursen evt stige.

Det positive er jo at oppesiden blir større ved suksess.

4 Likes

Hvorfor så dårlig tid?

Caset er knallsterkt. Fast Track og hele pakken. Aldri har norsk Biotek hatt et selskap med høyere LOA enn der Nano befinner seg nå.
ASH vil gi bekreftelsen mange venter på.