Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Tid har man nok av. :slight_smile:

Jeg er enig i alt du sier, men nå er det dessverre slik at det ikke er jeg og du og resten av fanatikerne her inne som er kursdriverne.

Men til syvende og sist koker det ned til om man har trua eller ikke, og at man burde anse dette som en anledning til å kjøpe på lav kurs over lang tid.

1 Like

Tror aldri tidspunkt for kjøp har vært bedre enn nå.

Når det gjelder ASH17 så er jeg ikke enig i alt som har blitt skrevet. For meg var det en skuffelse.
Innrullering 20/100 var skuffende og resultatene på de siste pasientene i både arm 4 og 1 var under pari.

Dette har selvsagt tynget kursen, og vil forhåpentligvis rettes opp 1 november.

2 Likes

Det er et større utvalg en tidligere, så du må anta at siste kjente avlesning er mer korrekt, enn hva vi har sett i starten. Noe kursen kanskje også indikerer sådan.

Studenten86

Vet ikke helt hva du mener her.
Men hvis du mener ASH17 fikk vi bare data på 6 stk vi ikke hadde fra før. På disse 6 var det mye dårligere effekt enn på tidligere pasienter. Rett og slett uflaks. Noe som også ga negative utslag i ORR på 15/40.

Å tolke det til uflaks på de siste, fremfor flaks på de forhenværende er misvisende. Vi vet ikke hva som er mer representativt.
Det er ikke slik at alle pasienter er lik, sykdom, alder osv.
Tror heller din innskytelse tidligere med å ha større tillit til 20/100 kan være en bedre plass å tenke på spennende forbedringer i resultat gitt prekliniske inidkasjoner.

5 Likes

Alle resultater er jo uansett ball park resultater. F.eks vil 2-3 pasienter med CR, PR eller ingen respons fortsatt ha stor effekt på %'ene. At dataene enda holder seg er et veldig godt tegn. Hvis efficacy for Betalutin holder seg med ORR > 65% og CR rundt 24-25% ved readout av Paradigme så har jo Nano en ganske god pakke å selge til behandlere.

  • 1 behandling
  • 90% får respons
  • 2/3% får respons med over 50% av tumorkrymping.
  • median DOR på XX måneder
  • passer veldig godt for eldre og syke og rituximabrefraktære

Dette markedet sier Marco Renoldi er ca 65% av tredjelinje. Nano går også for å få en label UTEN black box warnings, noe som vil gjøre Betalutin enda enklere å selge.

image

5 Likes

Tror du er for streng til krav her. Om du ser på konkuransen, og husker at Copanlisib kan vurderes som veiledende, samt at Betalutin har snillere behandlingsregime for pasienten, så der kan være mer rom for svakere efficacy således:


Tror 50% ORR vil være tilstrekkelig.

Vi er nok alle enige om at det blir knallbra til slutt.

Mitt poeng var bare at vi gikk fra over 80% ORR til under 70% på 1,5 mnd. Dette gjør selvsagt langvarig innhugg i kursen.

Det er lett å være etterpåklok. Man skulle selvsagt solgt når man så resultatene på ASH17, for siden å plukke dem opp.

Forhåpentligvis har en eller 2 av de fire nye på ASH som ikke oppnådde ORR oppnådd det nå.

Dessuten tror jeg på knallforbedring av 20/100 første november.

1 Like

Ja, resultatene kan være any which way. Derfor tror jeg at en god del venter på å trade eller kjøpe NANO før det nærmer seg ASH :slight_smile:

Arm 4 er veldig spennende, men på ingen måte livsviktig for Betalutin.

Anser også Arm4 mer som en joker, en mulighet som i beste fall kan overgår Arm 1.

1 Like

Hvis det er forbedringer i arm 4 til ASH så burde det være ganske bull for Paradigme, ref: de PKmålingene av tumordose og tumor/beinmarg.

1 Like

Utgangspunktet for 20/100 er i beste fall sub-par. Best case ser jeg for meg er resultater tilsvarende 15/40 ved ASH 2018.

Men i dag er jeg Negative Nancy. :stuck_out_tongue:

Fun fact om arm 4 er at CR kan være knallhøy ifht arm 1 mens ORR kan være ca lik…

Noe som vil være et ultrabull scenario hvis man ser på hva som må til for å komme til et sånn resultat.

1 Like

Det handler om perspektiver! :smiley:

1 Like

Litt rart at ditt best case for utprøving av en høyere dosering er samme resultat som for lavere dosering.
Da gjør du deg virkelig fortjent til negative nancy diplomet!:wink:

Haha, ja, men merk at jeg snakker om ASH 2018. Vi har et dårlig utgangspunkt, dvs. at de neste pasientene med 20/100 må være veldig, veldig gode for å klatre over 15/40-tallene.

Men takk for diplom! :slight_smile:

Jeg liker refleksjonene deres her nå, jeg er også LUT LEI av å se på maling tørke… Synd dette greiene her altså, hvor lenge kan det gå før markedet (eller vi) våkner?

1 Like

Jeg tror vendepunktet for dette selskapet blir den dagen vi får se data fra Archer-1 studiet.

Forresten, ingen som har stusset over tittelen på studiet? Kan det tenkes at vi får en Archer-2 hvis det når viser seg at kombinasjonen Betalutin+Rituximab vellykket? Archer-2 innenfor DLBCL segmentet?

De har snakket om at de ser på kombinasjoner med andre enn rituximab også. F.eks CPI og PI3K-inhibitorer er vel aktuelle i tillegg til kombinasjon med rituximab i andre indikasjoner.

Ellers tror jeg ASH vil “deriske” selskapet mye og burde gi ett 2019 med en helt annen undertone enn 2018.

Hei.

Har selskapet kommentert om de skal på EANM Oktober 13 - 17, 2018?

Abstract deadline var April 25, 2018.