Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

I så fall, er fristen 20.september for å laste opp godkjent poster.
Mer info her…
https://eanm18.eanm.org/

Vel, i mellomtiden siger jo kursen som ei saggebukse uten belte.
Kanskje noen burde bestille et belte og slå inn noen ekstra hull til beltespenna?
Kleppepakka.:space_invader:

Edit. 20. sept. er i morgen.

Dersom de kommer med noe til EANM så er det

  1. Noe uanmeldt
  2. Neppe noe av verdi for aksjekursen eller verdivurderingen av selskapet per idag.

Dette påstår jeg fordi NANO selv på egen nettside har annonsert at neste “event” er Q3-presentasjonen i november. :wink:

Hm, det er jo publisert noen forskningsartikler i det siste som ikke ligger på hjemmesiden?
Kanskje endring i infopolitikken?

Så med andre ord, om dem skal, så kan man se det her «https://eanm18.eanm.org» innen imorgen?

Vet ikke, har ikke lest så langt, ennå.
Lå noen foreløbige programmer der. Litt kronglete på mob.

NANO har alltid deltatt på EANM og Lisa sa også på Q at det ville komme noe “early in the autumn” om dlbcl.

3 Likes

Godt poeng, Hugoil. Om jeg ikke husker feil, ble vel info’n om den deltagelsen gravd frem av aksjonærer før Nano selv publiserte den?

Trodde all DLBCL-spenningen ble utløst ved Q2-presentasjonen?

1 Like

Foreløbig program eanm 18,
Har hittil ikke funnet noe om når evt postere/abstracts legge ut. Er muligheter for å registrere seg frem til 9. oktober.
Seminaret er 13-17.oktober,
https://eanm18.eanm.org/live-stream/

Lisa sa jo at DLBCL enda hadde for få pasienter til å bli presentert på konferanse. NANO ble også så vidt jeg vet rejected til en konferanse i 2015/2016 pga for få pasienter.

(Til de som tror det er bare bare å få presentere over alt)

2 Likes

Har nettopp fått go for doseeskalering, så de har vel ikke stort å vise frem riktig enda.

Man kan altså anta at man har dosert 6 pasienter med 10/100 eller 10/60? De er nå igang med å dosere 3 pasienter med 15/100? Jeg bommer ikke helt da?

Kanskje ikke, men det står vel over eller lik 3 pasienter på hver dose? Sannsynligvis er det ikke mer enn 3. Og så var det vel i Q2 de fikk den tillatelsen, så de kan jo ha fått tak i 3 nye nå for alt vi vet?

Edit
Jeg tenker jo at de har sett spennende ting i arm 4 siden de går videre med 100mg/m2. Hvis ikke ville de vel kjørt 60mg/m2 på tross av en (forventet) noe dårligere safetyprofil?

Er nok en del usikkerhet knyttet til antall pasienter dosert ja. Skulle gjerne hatt noen effektdata å gå etter, da man kunne kjørt en liten sammenligning med hva 10mbq ga av resultat i lymrit-studien.

De får bare smelle sprøyten i 3 stk asap så man får en ny safety review en gang tidlig på nyåret :stuck_out_tongue:

Lugano og Ash 2019 kan vel generere litt spennende data fra DLBCL. Det blir mulig å få ORR fra et par stykker med 20/100 da tror jeg.

Om de får dosert ferdig 15/100 innen november, 3mnd safety review gir februar. Vet ikke når cut-off til Lugano er, men det kan bli tight. Ash er nok mer sikkert.

1 Like

Men de kan jo oppdatere posteren helt inntil konferansen :blush: Jaja, samme det. Dlbcl er verdt sånn 8 kroner så lenge de ikke har mer data.

Er det en ren fase1 studie? slik at man må igjennom en større fase 2, før den avsluttende fase 3 studien?

Det nye er jo proof of concept og så rett på pivotal studie. Skal ikke si 100% hva de planlegger, men opprinnelig var jo DLBCL pivotalstudie guidet til readout et par år etter Paradigme.

Krakket, Eanm 18 er i Düsseldorf, ikke Lugano.
Selv om mange av oss her inne husker Lugano 2017…