Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Etter hva jeg kan se prises biotek stort sett i dollar. Fikk med meg at dollaren var over 8.3 for noen uker siden, så da sikret jeg meg mot NOK. Vurderer å ta gevinst på denne posisjonen nå og heller sette pengene i enda flere Nano-aksjer. Kanskje vente til den står i 7.7, da blir det 10% flere aksjer.

2 Likes

0,3 pasienter var ett tall Einarson slengte ut i luften som ett eksempel og han refererte til en helt vilkårlig studie. Forstår ikke hvorfor det tallet er blitt en mal for rekrutteringshastighet for Nano. Har ingenting med Nano å gjøre i det hele tatt.

Noen studier rekrutter med 0,3 og andre med 30.
Tror det beste er å se på rekrutteringen underveis, eller ta opp emnet på en Q presentasjon.

0,0 var vel det de klarte de første 5 mnd :rofl::rofl::rofl:

1 Like

På tide å ta gjenhør med radiumpodcasten! :slight_smile:

Paradigme ble godkjent 29.mai, FPD var 21. Juni…23.juni ble Archer godkjent så hvis vi ser ut fra tiden godkjennelse til FPD så vil jeg anta nærmer det seg for FPD

@studenten86 Jeg har tidligere linket til statistikk som viser inkluderingshastighet innen onkologi på rundt 0, 2 pasienter per senter per måned. Einarsson har opplevd noe liknende i en studie, men det blir egentlig ikke noe annet enn en anekdote.

Det er dessverre mange her som virker veldig svake på statistikk og som ikke forstår at med 80 sentre åpne over tid vil til slutt inkluderingstakten i gj.snitt være i intervallet CRO har tilbydd. De første månedene betyr lite i den sammenhengen. :blush:

Innrulleringstakten til LYMRIT 37-01 går an å finne ut hvis man er interessert i å vite hva man prater om angående emnet. ~46 fase 2 pasienter /14 sentre i fase 2 /X måneders løp…

3 Likes

Du kan jo kjøpe dollar eller global ETF i dollar ETTER du selger /tvangs solgt (oppkjøp) av Nano.

På den måte kan du vente til at kursen kommer opp til ønsket dollar kurs.

PS:
Mange fond/etf dro nytte av denne gevinsten i perioden 6.00 usd/nok til 8,5 usd/nok. De reklamerte for “sinnsykt” avkastning men i realiteten er valuta endring som i seg selv er riktig. Men det forteller ikke nødvendig vis hvor godt fondet er :wink:

Ser vi FPD i Archer-1 denne uka eller neste mon tro? :thinking:

Holder en knapp på september

1 Like

Oktober/November tipper jeg, tidligst. Ser ikke bort i fra årsskiftet heller.

1 Like

Tipper august-september.
Innen jul så skal vi jo ha både BTD, Prime, AA og partneravtale i følge enkelte :rofl: Tar gjerne all of the above, men spørs nok om ting går så fort.

1 Like

Etter sommerferien, august/september er mitt bet. Det er en mye større pasientpool å ta av. Relapsed/refractory dekker vel alle i 2L?

1 Like

Noen med fersk aksjonærliste?

Ut ifra denne linken ser det ut som Nano ikke har søkt om PRIME enda. http://www.ema.europa.eu/docs/en_GB/document_library/Report/2018/07/WC500251406.pdf

Neste møte er om ca 2 uker, der søknadsfrist var 06. juni

http://www.ema.europa.eu/docs/en_GB/document_library/Other/2017/10/WC500236757.pdf

3 Likes

Dette året likner litt på 2016.
Vi bunnet da ut på 12 , i år bunnet vi på 38.
I år som i 2016 ventet vi på store nyheter.
Og i år, som i 2016, kan gode nyheter presse kursen opp på et nivå der en emisjon er gunstig.
I 2016 surret kursen midt på 20 tallet gjennom sommeren, men i august begynte stigningen.
Jeg tror den begynner i august også i år.
Spørsmålet blir da:
Hvor lenge er det til august?

4 Likes

20 dager

2 Likes

Har slått meg det samme, mange paralleller. Man kom inn i 2016 med kursen helt utbombet, men så begynte det å komme gode nyheter i april, før kursen steg på høsten.

2 Likes

We’ll see, said the zen master.

Positivt fra USA i ettermiddag, så blir kanskje et lite løft på oslo børs generelt i morgen. Så lav omsetning i NANO om dagen at det kan påvirke litt.
Det var kanskje slutten på august 2016 som var starten på den oppturen? Tror det er duket for en hyggelig høst, uavhengig av 2016

1 Like

I og med vi er inni H2 med et par uker nå, tror jeg vi kan få nyheter allerede neste uke. Vil være en “flying start” for Bravo å komme med positive news så raskt.

Fortsatt mulig å kjøpe NANO-aksjer til svært hyggelig pris. Jeg feiret sommeren og det lykkelige valget jeg tok i våres ; solgte Europris. XXL og KID ut av portisen. Alt er nå lagt i NANO.

Da har jeg benyttet de siste dagene til å kjøpe ytterligere 15.000 aksjer til snitt kurs rett under 60-lappen.

De som følger med vil se at dette er min fjerde handel med et ok volum siden 47-nivået. Ikke en eneste NANO-aksje er solgt.

Så får vi se om der blir 4-strikes in a row og Spot-On på timingen av også dette kjøpet. :wink:

Følg med. Følg med. @anon21766851 sin Juice-liste fortsetter å levere varene. Søk den opp. God sommer fra Elba.

8 Likes