Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ser to scenarion nå i kortsiktig bilde.

  1. Ferdig ABCDE korreksjon med high tight formasjon
  2. ABC korreksjon med pågående C mot 45-48

1 Like

Hehe, himmel eller helvete med andre ord?

Place your bets! Or don’t.

1 Like

Jeg er helt enig med @babyrage her - det samsvarer helt fint med det jeg postet over (brudd opp eller ned av vimpel / trekant / triangel - den tingen der). Blir veldig spennende ifht. om algoer er stilt inn på bevegelsen, om det er noe news som kommer, og om vi kan få en “yolo” candle som den i bildet over :smile:

Vender svakt bearish, men fremdeles udramatisk og uavklart:

image

Tipper vi ser en 10Ker krysset rett etter sluttauksjonen i dag.

Ikke helt kompis med hvordan designet på chartet er enda men på tradingview har de ihvertfall volumprofil til en billig penge, 8$ per måned for pro abbo.

1 Like

Jeg har også abon. på TV. Digger platformen og liker også at man kan poste TA på hovedsiden der og få kommentarer av andre TA-nerds. Det eneste jeg har funnet er litt mangefullt er at candles på OSEBX aksjer under daily (f.eks 1 time eller 15 min chartet) ser ikke ut i måneskinn. Hvordan ser det ut hos deg?

Ja litt pussig.

Ser det ikke ganske spennende ut med et push opp over 55 nå?

tom ordrebok? :stuck_out_tongue:

Nja, han her kompisen er ikke helt happy i dag

image

2 Likes

Det virker sånn. Lite fremgang å melde bidrar ikke akkurat til feststemning heller :slight_smile:

Reviderer min syn på NANO. Klassisk CHoCH her. Savner en ST bunn så er Fas A ferdig. Kommer vente inn Fas B - C, og der kommer jag kjøpe. Notere att en konsolidering kan pågå i flera uker/måneder/år.

Kjøpsignalen kommer når vi ser att supply minker, og det vet vi første etter neste rally.

3 Likes

Kan du være så snill å forklare forkortelsene/si det der litt enklere? :smiley:

1 Like

Hopper snart inn jeg også :smiley: Hva sier du @Hakon begynner å bli attraktive kurser

Hadde en kort gjennomgang på twitter for noen dager siden, var noen fyr som lagde ett huske dokument til seg selv. Ble en fin summary, der står det litt om det.

2 Likes

Ahh, ok. Så du sier retest av 37-38 og at du kjøper der?

Per idag sier jag ingenting, det er vanskelig å vite om dette er en begynnende akkumulasjon eller re-distribusjon. Vi må ha mer data og tid for å si noe. Men det jag venter på er en ST bunn, og sen får vi se hvordan den utvikles. Etter en Fas A kan en Fas B pågå under meget lang tid, eller meget kort tid.

Neste rekyl på oppsiden kommer avgjøre om vi får nytt besøk på bunn eller ikke. Allt kommer bero på hvor mye supply som finnes igjen på aksjen. Om vi får ett nytt rally, som selges ned kraftigt på høy supply, da regner jag med att vi får en lengre konsolidering, og muligens nye test av bunn nivå, men det er umulig å si nå, volumet kommer vise veien.

4 Likes

Avventer foreløpig :smiley:

Fremdeles 10 kroner for høyt :wink:

3 Likes

Ikke sikkert det er så dumt, dritbearish at ikke 55 holdt

1 Like