Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Gitt at vi unngår en svær sell the non news event i dag, så begynner vi å ane en bounce på SMA50 og vi jobber oss ytterligere inn i kilen?

image

Virker å være forbanna mye motstand på 50-dagers og rundt 85,
men tas den ut så kan det fort gå opp mot toppen fra september.

Bryter ut av 2mnd. kile nå?

edit:

Det hjelper når Nordnet ikke får solgt pga. problemer med ordelegging

3 Likes

Sjekk clarksonplatou dro til med 10k på rappen. Det er ikke mye akkumulering som skal til for å rævkjøre shorts ordentlig her…

1 Like

Deilig. Håper vi kommer og holder oss over denne forferdelige 85-kneika

2 Likes

14 ukers CCI er idag på 81.3 og stigende - momentumet er økende. Tidligere har det virkelig tatt fyr når 14 ukers CCI har brutt over 100. Ikke lenge til motstanden 85-86 kr brytes.

2 Likes

Tight nå. Tar en posisjon om vi ser sterk candle over MA200 + økt volym.

3 Likes

DBL, PAS, MSI topp tre på nettokjøp.

Kilen(e) er trang(e) .

2 Likes

Mye spenning i kursen nå. Holder seg fint på svak børs. Deutsche på topp.

Er omtrent ikke volum dessverre.

Andre med tanker?

Synes det taler for seg selv, utrolig lite kjøp som skal til for at kursen øker. Og kjøperlisten indikerer for meg at det akkumuleres så mye man kan uten at kursen fyker i været.

De får desverre hjelp hver eneste dag av Nordnet.

Og DNB driver og selger hver eneste dag, noe som er veldig rart når man tenker på at deres konto DNB Market Making økte med 100.000 forrige uke.

Noen som er sultne?
image

1 Like

DNM selger og selger

Den kilen her kan ikke bli stort smalere. Nå blir det enten noen kroner, ikke ører, opp eller ned.

2 Likes

Satser på noen banebrytende nyheter som sender den fykende opp mot ATH og over da :smiley: :money_mouth_face:

1 Like

Satser på noe, litt, anything!! Det er en prøvelse å sitte inne i disse Biotek selskapene. Har både Targovax, PCI Bio og Nano og den siste tiden har det skjedd fint lite!!

Ikke bra for en så utåmodig person som jeg er!! :smiley:

4 Likes

Fin kombinasjon! Vær tålmodig, og du vil bli rik :money_mouth_face:

2 Likes

Ja, jeg håper jo det da :smiley:

MACD parametrene dine er litt avvikende fra “normalen”. Hva tenker du om dine?

Jeg tror det er bra:) Flere gode muligheter for selvutvikling av ens animal spirit i aksjemarkedet.

Kloke ord @Hugoil