Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Skal PAS kjøpe bunnen, akkurat som de gjorde forrige gang på 67,-?
Var det ikke sånn @Savepig

Jeg tror jeg husker dagen du snakker om, men synes det var noen kroner høyere. :slight_smile:

Dette ser i allefall ut som en ganske tydelig bunn for meg nå om det ikke kommer en kjempedump. Begrenset salgsvilje og veldig små poster (som vanlig).

Mulig det var 75,- bunnen faktisk

1 Like

Kanskje arctic rett og slett mistet en storkunde i etterkant av Targovax-analysen (flere enn meg som har aksjer i begge selskap), og som nå selger gjennom arctic og kjøper via dbo?

Eller denne teorien fra HO:

"Jeg gikk inn å så på beholdningen til ARC, de satt med totalt 140k fra 30 juni, og har til nå solgt 130k, så de har 10 igjen, gitt at de ikke solgte ut de 10 tidligere enn hva denne oversikten viser.

http://home.broadpark.no/~borsdata/OVERSIKTE/NANO.html


Beholdningen ser du på s. 24 midt på siden: https://www.arctic.com/doc/pages/Arctic_Funds_Plc_30_June_2017_Final_Board_Approved_1503574084.pdf"

Isåfall skal ha de ha 1000 aksjer igjen.

1 Like

Tar alltid imot input, det som skilte seg ut på chartet slik jeg så det var at det fremdeles var en del igjen å gå på i rsi. 70-72 bunn før bounce ser ikke umulig ut en gang.

Kurs 48,- den 1/1-2018 ??

1 Like

Og om man bruker samme tankerekke. Kurs 1,- 1/1-2019?

Det du tegner opp er den fryktede lower lows, lower highs. Jeg hadde håpet at den kunne avskrives etter en ganske lang god periode, men nå ser det ganske så rævva ut.

hie

1 Like

RSI er ekstremt lav nå så vi får nok en reaksjon opp på mandag hvis ikke børsene går til h… CMD like rundt hjørnet og ASH i desember. Her må man bare ikke la seg riste ut av verken det ene eller andre. This…is…NANOOOOOOOOOOOOOOOOO! :smile: #thisisspartareference #togduan

2 Likes

Den nye VW Togduan?

Har funnets mange gode trades under 2017, men target 55 kr fra toppen i 2016 gjelder fortsatt. Er samme NANO sekt som man fant på shareville i 2016 også her på tekinvestor? Come at me bro.

1 Like

Nei jeg er definitivt bull NANO på det aller meste fundamentale, men jeg har sagt lenge at om vi ikke får noen reaksjon oppover snart så er det 67, 60 og 53 neste.

Det er et giftig klima rundt aksjen og teknisk er det egentlig ingen lyspunkter å se.

Bare jeg som ser en spekulativ OHS i 5min-chartet? (Tegnet med 15min delay, så ser mer fullført ut realtime)

Skulle gjerne likt å visst hva Artic holder på med.

Kommer vel ut med en tilsvarende analyse som den om Targovax når de har solgt seg ut. :imp:

Tviler på at noen tar opp analysedekning nå - rett før CMD og klinisk oppdatering.

Gjør de det nå, så gruser de den siste lille flik av troverdighet de har, hvis det er noe igjen. Ref videoen @Nocturne la ut på Nano generell tråd :joy:

1 Like