Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Pho venter vel på nytt 9. nov.
NANO venter på nytt 1. nov. Samt vi håper og tror på FPD archer-1 hver dag nå. :wink:
Funcom venter vel på 5. nov, men de har kanskje noe halloween snacks i år også?
Vet ikke, alle tre er vel ventet å ha hyggelige fjerde kvartal i grunn.
Så slår fast at invester i NANO for alle penga, og la det stå til. Også skipper du å ta gevinst før du ser vi er startet på år 2021. En litt langsiktig trade med hyggelig potensiale. ^^

2 Likes

PHO holder Q3 8. november.

1 Like

formerteBULL HOMING PIGEON i dag.

2 Likes

Voldsomt biotechrally i statene i kveld, er ikke mange kronene eller prosentene NANO skal opp for at trykket letter litt:

200 dagers snittet er kommet helt ned på 61, nedtrenden fra ATH ikke så fryktelig langt over der igjen.

image

9 Likes

Når vi har en søkedue så kan ikke jeg se annet enn oopgang imorra!
(Tro om den har GPS?)

Med meldingene i morges, get ready!

2 Likes

Med RT 52 har vi brutt ut av denne kilen:

Kursmål 59.

1 Like

Nano ser interessant ut faktisk. Vil reise seg opp “from the ASHes” ?

8 Likes

Jeg har den som en hvit fallende trendkanal, som vi i dag bryter opp av.
Neste nå er at kursen vil kunne ligge litt opp mot den orange halslinja i 8dagerOHS med KURSMÅL 58,3 som er den blå halslinja i 1,5mndDB med KURSMÅL 70. Ser vi i dagchartet til høyre i linkbildet, så er det rimelig fritt leide oppover nå.

Liker utsiktene, men først må vi knekke posten på 51.00 :sunny:

Det er en grunn til at den posten er der. Jeg ser ikke det samme som de andre, ja, det er positivt om vi tar ut 52, men jeg tror ikke momentet er der enda for å gjøre det. Ser ut som vi kan trenge en leg til ned før vi bryter ut av denne:

Takk for svar!

Dag ut og dag inn det samme, ikke nok volum. Før vi får et av de gode gamle rykkene med 250.000 omsatt før lunsj så blir det bare indikasjoner, ikke noe definitivt.

2 Likes

Ganske merkelig å selge på disse nivåene egentlig? mtp drøye 2 uker til 1.nov…

1 Like

Det mente mange før Lugano også. Norske biotek selskaper har gått inn i en ny fase og investorene er blitt mer skeptisk og avholdende. Nå må det leveres først, så kommer aksjekursen diltende etter.

Japp, Lugano ble nok et vannskille sånn sett.

Tjaaaaa, det er ikke mer enn noen måneder siden en annen biotek gikk 2.5-ganger på kun forventninger :wink: Men ja, jeg tror i tilfellet Nano at det må bevises før det helt store skjer.

Jeg gikk inn for en trade på grunn av to ting…

Langsiktig bilde:

Det er litt forskjellige måter å vurdere trend på. Hvis jeg ser på aksjen som at den beveger seg inn og ut av forskjellige tradingrange, og så holder seg innenfor der i en ganske lang periode, så er vi nå i bunnen av slik jeg tegner opp trendkanal B. Da bør aksjen enten bryte ned på negative nyheter og høyt volum, eller på ett eller annet tidspunkt bevege seg mot midten av trendkanalen (56-58), eller toppen (68).

Jeg anser det som mer sannsynlig at aksjen går til 58 eller 68 enn at den faller ned fra dagens nivå til eksempelvis 38, og da er det greit å forsøke seg på en trade fram mot ASH i håp om gode nyheter.

Innen den tid så tror jeg det fortsatt blir omsetning på lavt volum, men kursen kan like gjerne gå sidelengs som svakt oppover eller nedover.

Kortsiktig:


Når jeg ser kortsiktig på det så ser det ut som om den enten skal falle til 45, og så gå opp, eller gå opp direkte, men uansett får jeg oppgang som mest sannsynlig og kursmål på 56-58 til 1. november og ASH abstract. Det er i hvert fall teorien jeg har handlet etter.

Skulle kursen passere 57.5 før 1. november så vil jeg gevinstsikre, bryter kursen under ca 45 så vil jeg mest sannsynlig selge og satse på inngang på 38 igjen eller enda lavere. Og når nyheter kommer så vil aksjens utvikling styres av det fundamentale, så da forholder jeg meg til det.

Uansett er det viktigste at aksjen har i lang tid blitt omsatt med minimalt volum, og alle har hatt god tid til å posisjonere seg. Neste volumdag vil kunne sende kursen ganske langt opp eller ned tenker jeg, så da er det i mine øyne bare å øke eller kaste kortene :slight_smile: Jeg forventer at det blir i forbindelse med ASH eller ASH abstraktet.

6 Likes

Jepp, holder med deg i denne analysen. Det er det jeg venter på - fall ned til og test av 45. Om den ikke kommer ned dit (monthly low er vel 48-noe) så kjøper jeg bare rett under 50 som deg.

Hvorfor gjorde du ikke det i dagene nettopp?