Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Han står jo som pålogget på TI nå?

Uansett, helt greit å ha han her til å komme med forslag til teknisk analyse. Litt i overkant bull til tider, men det skaper diskusjoner. Flere av innleggene som kom idag var barnslige og kun ment for å irritere. Godt å se at han ikke ble kastet ut for dem, men ikke det trengs gjentas en gang til.

Tilbake til det tekniske så har vi fått en bekreftelse idag på et bullish signal. De 5-6 andre forrige signaler “druknet” i mangel på volum dagen derpå, men nå har i det minste Norsk Bulls snudd etter 4 uker med short-anbefaling.

image

1 Like

Kanskje det bare ble en kort avsvalingsperiode?
Fra HO:
«Hugoil

I dag kl 16:16427

Da har jeg blitt utestengt fra TekInvestor, etter å ha ligget og crawlet litt med Nocturne i spaets litt for lite basseng. Synd å si det, men noen sitter nesten oppå hverandre der. Der var også en som ikke tålte et bokstavelig talt voff engang og anmeldte meg…;)»

Edit: Som nevnt tidligere. Jeg liker å lese alles analyser. Også Hugoils.

3 Likes

Han er ikke utestengt ettersom jeg ser, var innom for 3 timer siden.
Etpar av kommentarene hans ble flagget/fjernet da.

Ser ut som det bare ble en kort avsvaling, ja.:wink:
Sjekka profilen hans her. Den så ikke ut som den var sperret nå i kveld/natt.
En god natts søvn kan være bra for opphetede hjerner. Forhåpentligvis også for kursen.:star:️:telescope:

1 Like

image

Jaja, da nærmer det seg kjøp for min del. Håper vi kan legge bak oss barnsligheter og fokusere på det vi alle er her for – å tjene penger.

6 Likes

skulle solgt på 110-124 @Nocturne :wink:

1 Like

Solgte noe på 115 men kjøpte tilbake for tidlig :smile:

Men ja, var ikke så opptatt av det tekniske back in the hey-day… :wink:

2 Likes

Sjette positive NANO-dag på rad in the making, når sa vi det sist?

Kursen begynner å piple seg over tidagers snittet

image

1 Like

Du jinxa det @Savepig :wink:

Pigeon_Hawk

6 Likes

image

3 Likes

last%20ned%20(1)

3 Likes

Tenkte jeg skulle få en oppdatert TA før litt videre kjøp, men her var det jaggu lite hjelp å få siste døgnet…

Eller for så vidt; de tre siste postene gjorde at jeg trykket “kjøp” :partying_face:

3 Likes

NANO closer over tidagers snitt.

Macd bullish crossover

rsi siger nordover

MEN DET ER IKKE NOE VOLUM SÅ DET HAR IKKE NOE Å SI

image

4 Likes

Det har ikke vært noe volum som har fått disse bearindikatorene til å blinke heller. Sånn sett er TA ubrukelig i et chart uten volum, sant?

2 Likes

Ikke ubrukelig men volum styrker confidence

1 Like

Jeg har aldri lest følgende: “nå ser det helt forferdelig ut rent teknisk, men heldigvis er det ikke noe volum, så det trenger vi ikke vektlegge noe særlig!”

Så om det går bra teknisk, må vi ha volumbekreftelse. Når det går forferdelig teknisk, ja da går det forferdelig da.

6 Likes

Dette er nøyaktig min mening om nano og derfor gikk jeg inn på 49. Hadde kursnedgangen skjedd på volum til 48-49 hadde jeg aldri i verden turt å gå inn.

Det er vel en 7-8 dager in a row med positiv utvikling.
Bare det jo være verdt noe i deres skumle TA-verden?

Er det 7 positive dag på rad?! Det føles virkelig ikke sånn.

image

2 Likes