Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Det der er tidenes største bullflag? :smiley:

Reaksjon ned på første forsøk, men det er greit nok. Close over 55 i dag hadde vært smukt, close over 56 selvsagt veldig sterkt. Viktigste er at vi forhåpentligvis snart vil kunne sette to streker under at vi er ute av nedtrenden fra siste topp.

Men det ekke noe spesielt volum enda da, selv om det er fint å se at det er høyere volum den siste uken enn det har pleid å være på veien ned fra siste topp.

6 Likes

Takker!

Det som virkelig ville vært en big win hadde vært å bryte gjennom 200 dagers snittet, hos netfonds er det helt nede på 59,6 nå!

Men det er skummelt at den går så høyt på kun 195.000 omsatt hittil i dag. Lukter manipulering lang vei.

image

svakt volum mtp størrelsen på candle, bouncet i motstandent på 57.

Faller igjen nå ser det ut til, ser støtte i trendtaket som ble brutt rundt 53,5, håper på close over det.

Har 58.90 på marketscreener. Closer over alle glidende snitt fra 200 og ned (dvs. close over 60) burde gjøre enhver aksjonær litt mo i knærne. Det eneste som bekymrer meg er den generelle korreksjonen globalt som jeg ikke tror vi er ferdige med.

4 Likes

Close over 50 dagers snittet i dag, pluss i margen.

image

2 Likes

Ja det begynner å bli en stund siden sist… God stemning!

Skal den helt ned til 51?

Nærliggende å tro vi får ny test av de nivåene nå ja.
Jeg gikk ut på 53.70 og kjøper igjen der nede om vi kommer dit igjen.

Bare å sitte i ro.
Nå kjøres kursen av tradere og roboter på lave volum.

1 Like

Snur opp nå, er det i henhold til TA? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Jeg mener man skal TA med en GOD klype salt når man nærmer seg en viktig event som typ ASH. Her kan alt skje! :smiling_imp:

Er det at vi danner lower highs intradag din def. på at vi snur opp? Vi fikk avtakende volum på oppgang i går, noe som ble bekreftet av at vi selges ned i dag. Tror ikke vi skal veldig langt ned, men med snitt på rett under 50 på tradepotten var det riktig å sikre gevinst. Det er det trading handler om. Hvis bryter opp intradag og lager en higher high så kan jeg være enig med deg, men sannsynligheten for at det skjer er liten. Da skal de komme med noe news pronto.

3 Likes

Dette er da en tråd om teknisk analyse, la de som kan det og/eller er interessert i å lære om det debattere her, så tar vi det andre på Nano fundamental og småprat :slightly_smiling_face::+1:

5 Likes

MACD gir et positivt signal det ikke har fremmet siden kvartalspresentasjonene hadde sin runde i august. Men det har vært grimt over hele linja siste månedene. Holder en knapp på at vi er på tur å snu denne trenden nå.

NANO har ikke så veldig langt igjen for å komme over i et betydelig mer hyggelig terreng

3 Likes

Veldig klar for brudd på den grønne greia her

1 Like

Når den nå er kommet så lavt som 65, er det ikke utenkelig :slight_smile:

1 Like

Hvor var du da NANO-aksjen kom inn i positivt momentum?

Men er så lite volum atte.

image

3 Likes

Der var du ja, skulle til å etterlyse en liten kommentar angående det tekniske bildet. Er det en motstand rundt 57 som skal brytes nå? Neste motstand 59?

3 mill i omsetning første timen er ikke så halvgale.

Stochastics har jo toppet ut alt i chartet ditt?