Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector teknisk analyse (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f47dc848138>

Det er først og fremst bryte ut av den lange nedtrenden fra ATH som er viktig. Den ligger som et blylodd på aksjen. tilbake til 68-78 trading range ville vært magisk.

Jeg kjørte en test i Funcom med inngang når X9 > X26 og F26 > kursen og salg når begge to er negative. Ble bra gevinst vs buy-and-hold. Hvis man ikke tar hensyn til F26, så blir det altfor mange innganger/utganger. :stuck_out_tongue:

Du får med de store oppgangene, selger i nærheten av toppen og er ikke med hele veien til bunn og det er ikke uendelig mange kjøp/salg. :slight_smile:

Omsatt for over 40 mill hittil. Volum er tilbake.

interessant, du risikerer å sitte med et massivt tap da hvis du kjører uten SL :open_mouth:

har du backtestet noen andre aksjer som det har funket på? si noen av big capsa, eller funker den kanskje best på small caps?

Er ikke så lenge til vi tar ut nedtrend-linjen. Må bare samle litt mer krefter først.

den ligger rundt 64-65, godt mulig den skal sniffes på i morgen, tviler sterkt på at den kjøres rett gjennom, tenker litt dans med den i noen dager før rykket eventuelt kommer

Ser sånn ut.
Takk for at du posta abstractet. Fikk ikke logga meg inn på TI engang da det sto på som verst.
Men e-posten fra Nano funka!

Eneste som gjør at jeg betviler at vi har sluttkurs over 65 i morgen er den linja. Jo mer en bearbeider abstraktene, jo bedre ser det ut så vidt jeg kan fortolke. Tror den er historie til tirsdagen er over i hvertfall, men håper den er bak oss i morgen allerede oppriktig talt.

Ditto. Takker så mye @Nocturne

Jøss, skjedde noe i sluttauksjonen…

Olja stuper, USA solid opp(Nasdaq 1,75%) fortsetter det slik er det duket for å bryte med en gammel teknisk fiende i morgen.

The Enemy of my Enemy is my friend :heart_eyes::heart_eyes:

Vedvarende volum de neste børs dager er vel klareste tegn på at kursen skal opp.

Gitt at det ikke kommer noen melding i morgen, så er en close i morgen over dagens close ett klart positivt signal.

La oss si farvel til den lange nedtrenden fra ATH idag med et smell!!! NANO rocket fly

Hva sier det tekniske bildet I dag?

:rocket:

Måtte tenke litt på den. :wink: Du mente fundamentale er vår venn? Ikke tenkt på fundamentalt og teknisk som ‘fiender’ før, så den var litt vrien!

Nesten så jeg ikke forstod hva jeg mente selv!!! Hehe Who cares, BURN BABY BURN

Motstanden er på 65, den store nedtrenden siden all time high. Du kan se bildene som ble lagt ut etter børs-stengetid i går. Har ikke bekymret meg for neste stopp etter det. Men @babyrage hadde tidligere en post om tanker om utvikling ved solid brudd på nedtrenden.