Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ja indikatorene kan meget godt holde seg bullish over en lengere periode.
Men for egen del ser jeg helst at de kommer ned noe i forbindelse med at kursen konsoliderer og samler krefter før et nytt støt opp kommer. Her har jeg personlig hatt mest nytte av Slow Stochatic.

Har ikke Slow Stochastic på netfonds :pensive:

Kort forklart så var intensjonen min å gjøre en kort trade i går før Q3. Den traff godt med ca 7% oppgang. Feilen min var å ikke selge, men å sitte over Q3 med forhåpninger om en bra rapport.

Det valget har ingenting med TA å gjøre og det var ikke intensjonen med traden i første omgang. Påpekte kun til Nocturne at han gjorde det riktige valget å selge i stede for å gamble på en god rapport.

2 Likes

På nåværende tidspunkt så trenger man ikke være ekspert på TA for å se at det er noe mytologisk rundt tallet 67.

Nå skjer det noe spennende rundt 68.

3 Likes

Tar gjerne litt spenning rundt 70 også, jeg.:zap:

2 Likes

Gleder meg til dette er starten på NANO eventyret : DET VAR EN GANG EN NEDTREND

4 Likes

Og snipp schnapps schnapps var Espen Askeladd dritings ombord i romraketten. Champagne!

Her er det visst bare å holde seg fast!

5a14caf28e8fc046803033

6 Likes

Det gikk omtrent som spådd.

Får vi 1 million volum vil jeg si at det er tilstrekkelig til å bekrefte bruddet opp over betongmotstanden rundt 68.
Antar videre at kursen roer seg ned litt for å få ut litt melkesyre i RSI. Muligens, og kanskje også sannsynligvis, skal den ned igjen mot 69-68 for å teste bruddet. Deretter tror jeg det kan gå raskt til 75!

12 Likes

Det tror jeg også. Forøvrig overrasket over at bruddet kom nå, men veldig happy! :slight_smile:

Tenker mer at jeg har vassa i melkesyre de siste månedene. Trenger ikke et pust i bakken nå. Er jo medvind og greier🐳

Overspeed som det heter i cockpit :airplane:

Hehe, ja ser den.

Hva har TA-folket å si om motstandsnivåene videre oppover?

Blir diskutert på Insider-chatten :wink:

2 Likes

Må si seg fornøyd med dette… 1 mill aksjer i omsetning

15 posts were merged into an existing topic: Småprat

Gikk inn med traderpotten på kr 67,95 idag, men hadde heller ikke forventet bruddet allerede idag.
Ser ikke bort fra at bruddstedet ved 67-68 skal testes ovenfra, men at 2 års nedtrend er brutt er verd å feire:partying_face:!

Ellers er target for bruddet kr 88-89 noe som også er et område med en god del teknisk motstand.

3 Likes

Algoene fungerte så flott i dag og tok kursen helt opp til den fallende røde topplinja fra Lugano.
Den gule linja er topplinja fra kilen før 1.nov i fjor:

  • gjennomgående høye RSIer som må ned, spekHS i RSI i dagchartet
  • fikk en bear harami i kvarter og ligger an til et spek salgsignal 2dHS i morgen
  • sluttet BEAR HARAMI i times, under motstanden
1 Like

Dette må være tidenes kjøpssignal! :grin::rocket::rocket: