Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Det er snyte meg hysterisk morsomt at @Hugoil beskyldte meg for å baisse nano fordi jeg hadde solgt på bakgrunn av at jeg påpekte at nano fremdeles var inne i nedtrend, når han så selv selger alt og deretter presterer å komme med:

De fleste vil vel hovedsaklig se en aksje som først sprenger gjennom den massive 68 motstanden på høyt nivå, og deretter tester den samme på lavere nivå.

NANO RT 70, omsatt 249 884 kl 15.20

2 Likes

Det er ikke morsomt i det hele tatt.
Det var heller ikke morsomt at du for en god stund siden baisset på både feile og feilaktige premisser.
Det jeg skriver er mer presist og clean cut enn det jeg kritiserte deg for - som var slumsete og søkt, men støttet tradeposisjonen din da.

1 Like

Absolutt alle trades jeg har i NANO ligger tilgjengelig i sanntid på shareville.

68 og 66 er de første støttenivåene på chartet.

1 Like

Har vært feil i USfuturesverdiene i hele dag. Noe ustabilitet i Infront i dag også. System risk… ? …

Ja, samtlige som har lest dette forumet siden 5 november er nok enige i det…

jeg får si he he til dere, altså jeg skjønner ironien. Men om du tok hensyn til den ene gangen jeg faktisk leste et splittet chart opp ned, så kunne du tjent stort:)

@Savepig har et poeng @Hugoil - en ting er å selge, og så si hva man ser og hvorfor man solgte, men å komme med bearanalyser i alle innlegg blir like useriøst som når du kom med bullanalyser i alle innlegg når aksjen var i en etablert nedtrend. Litt morsomt at du nå er bear når vi som var bear har blitt bull. Omvendt korrelasjon ute å går her :slight_smile:

Nano sprenger gjennom massiv motstand på høyt volum - og vi korrigerer tilbake og tester breakout nivået i dag (68) på mye lavere volum. Salgsviljen og viljen til å presse aksjen ned er der rett og slett ikke lenger. Det er nye tider i Nano.

8 Likes

subsedize

Det er en ny nitrist biotechdag i statene, men NANO holder godt stand på slutten av dagen.

4 Likes

Så du påstår at Savepig er unøyaktig, har en agenda, og bajsser, mens du mener du selv er presis og clean cut? Nesten så jeg flagger innlegget ditt, Save er vel en av de som har vært mest ærlig og real av alle her inne!

9 Likes

Nei flink eller ikke flink er ikke poenget mitt i det hele tatt, hadde jeg vært flink hadde jeg hatt 3x bedre avkastning i år på å selge på de toppene vi har sett. Jeg har enda ikke klart å ta steget til å agere på TA så mye som jeg burde.

Men det funker ikke å drive å beskylde andre for å snakke opp og ned aksjer ut i fra posisjon (feilaktig i might add) og deretter gjøre det selv.

98% av handlene mine ligger på shareville, så har jeg et par trades jeg har gjort i sbanken fordi jeg fremdeles har den gamle aksjekontoen og tilgang til noen ekstra penger der.

4 Likes

Poenget mitt Save, var ikke dette som du nok en gang gjentar og som jeg kopierer over her; men poenget mitt var mer - hvis jeg skal bruke dine ord “ut i fra” >ut i fra slumsete og feilaktig TA< som støttet din posisjon. (dermed blir shareville urelevant)

Du spør - og jeg skal være enig i at det er litt firkantet av meg. Men det er tross alt fire rette vinkler i en firkant. tog du àn? …som det heter på forum.

konstruksjon

Tilbake til emnet nå :slight_smile:

2 Likes

HS i RSI: https://invst.ly/96nos

Takk for kart, @Hugoil!

Vi dupper under 68,- men jeg synes det virker ganske udramatisk. Ikke mange aksjer som blir omsatt her. Er det bare en pust i bakken før vi fortsetter oppover mot ASH, eller er det mer dramatisk enn som så?

3 Likes

Udramatisk ned til 65 i dag og i morgen, men vil helst se at den etablerer seg på 69-71+ (gjerne enda høyere) torsdag-fredag.

8 Likes

image
Duket for at 20 dagers bryter 200 dagers i morgen. Blir det nok volum i oppgangen vil øvre bollinger i morgen foreslå et tak på rundt 75,8. Er en del % opp dit, men får vi litt drahjelp er det mulig. Blir sikkert motstand i 70-72 området, så imponert om vi bryter over i et jafs. 20 sitt brudd på 200 er ikke så potent som 20 over 50 vil jeg tro.

8 Likes

Registrerer 100 dagers er kommet veldig nær 200 dagers snitt også. Synes dette bilde talte for seg. Nå kan jeg ikke nok teknisk til å uttale om tyngde ved disse tekniske indikasjonene.