Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Denne, kanskje? Ser frem til vakre charts🦆

20171218_113230

1 Like

Jeg er for min egen del fornøyd omfor hver eneste dag papiret handles over 68. Over tid viø det gi litt pusterom for overkjøpsindikatorene, samtidig som det genererer drivstoff for glidemde snitt og støttenivå etterhvert.

3 Likes

Fib circles?

3 Likes

image

1 Like

Blir sjukt når vi begynner å gå tilbake i tid og oppover i slutten av November :sweat_smile:

1 Like

image
Tar med bilde her av sist vi fikk 100 dagers bryte opp opp igjennom 200 dagers. RT 71,5 er fremdeles brudd opp med 1 øre i dag.

Den var fin!Har jo lest om Fibonacci. Men var ikke klar over at han feires den 23. november.

Fibonacci Retracement

What is a ‘Fibonacci Retracement’

A Fibonacci retracement is a term used in technical analysis that refers to areas of support (stops going lower) or resistance (stops going higher). Fibonacci retracement levels use horizontal lines to indicate areas of support or resistance at the key Fibonacci levels before the trend continues in the original direction. These levels are created by drawing a trendline between the high and low and then dividing the vertical distance by the key Fibonacci ratios of 23.6%, 38.2%, 50%, 61.8% and 100%.

Ascending triangle i timeschartet :slight_smile:

The ascending triangle is a bullish formation that usually forms during an uptrend as a continuation pattern.

9 Likes

Hvis man setter nedtrenden fra ATH veldig konservativt, så kan en se det som at vi fikk en reaksjon ned første gang vi traff den, men så fikk nytt forsøk over med en gang, som nå pågår.

Vi er solid over nedtrenden fra januar uansett hvordan en velger å tegne den.

Edit:
59 946 aksjer omsatt klokken 10:20

image

4 Likes

Ei litta go` nyhet nå på formiddagen/i morgen tidlig som medbringer litt kjøpsvolum hadde gjort seg nå! Da er fort 73tallet og nedover historie.

1 Like

Uenig, jeg vil se den bryte oppover uten nyhet. Gjerne på lavt volum, det vil si at aksjen må oppover for å finne aksjer til salgs, og alle som håper på billig inngang snart må løpe etter eller gi opp.

Jeg ønsker ikke se signifikant motstand før kursen nærmer seg 80.

8 Likes

Joa, helt enig i det, det ville vist styrke. Men jo mer volum vi får på vei ut av SOSen, jo mer fuel vil den ha til å drive :slight_smile:

Ser ut som det skjer noe rett under 74. Er dette siste skanse før kursen virkelig kan sette fart mot 80-90 tallet?

1 Like

Teknisk analyse = rock and roll

1 Like

Dette er så bull at det nesten blir komisk.

Med volumet kommer oppgangen,

6 Likes

Med RT 74,70 er vi ute av dette rektangelet i times. Synes det lukter ny trading range lang vei.

3 Likes

Tror @Nocturne har nok til både kausjon og nye Fubu-bukser til jul.

2 Likes

Spennende dette :smile:

Robotalarmen kimer!
Noen tanker om det?

Ascending triangle - breakout på timeschart.

3 Likes