Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Hvor er duene og salamien?

1 Like

Noen som vet om standard innboforsikring dekker fuktskader på klær og tastatur?

13 Likes

Oops. Sorry. Trodde vi var på småprat… :roll_eyes:

1 Like

Hvis NANO korrigerer ned 10% fra dagens HOD 76,3 kommer den til 68,67.

Er i taket på halvtårs grønne, stigendetrendkanal.
Rekk op hånda de som var klar over presentasjonen hos jefferies før savepig postet innlegget i går?

Du bør aldri selge en aksje som gjør breakout fra en årelang nedtrend. Aldri :disappointed_relieved:

4 Likes

The trend is your friend :ok_hand:

1 Like

Jeg var tålig fornøyd med salget, men ikke med at jeg ikke kjøpte ihvertfall delvis inn i forgårs. Så litt ambivalent til Malenes jefferies håndtering som ikke var etter måten nano har gjort før.

Jeg var ikke klar over det, men vi vet at investorpresentasjoner og konferanser er det CEO skal gjøre mens resten av organisasjonen driver Paradigme i havn. Jeg er ikke overrasket over at de er på Jefferies. De har nok fullt program hele november og desember kan jeg tenke meg, både offentlige og private presentasjoner.

1 Like

Har bare en dag, to med i dag, med sluttnotering over mitt røde trendtak fra ath.

Jeg fikk bekreftelsen på breakout for lenge siden. Bruker du log chart? Jeg ser bare HL / HH pattern og det er ikke et pattern man trenger å trade for den vil naturlig lage formasjoner som ascending triangle som jeg posta i timeschartet lenger oppe. Jeg tar ut tradepotten når HL/HH pattern er brutt.

Da har vi nedtrend fra ATH noenlunde likt. Jeg og mener vi trenger litt mer omsetning på nivåene vi er på nå før en virkelig kan fastslå brudd.

Macd tok faktisk sats og sprang nordover igjen.

Er historiske lite volum på 70-tallet. Så tror det blir historie på annet vis enn andre områder. Holdt meg borte fra børsen i dag, vil ikke la meg friste til å gå ut på disse nivåer. Det er ikke hva en har ventet tålmodig så lenge for.

3 Likes

For en ordrebok, så stor har den ikke vært på veldig lange tider.

image

1 Like

Der er 100 sperra kommet opp =/ Det blir en lei kneik, men skal se om jeg klarer å chippe inn på å bryte ned en andel av de 200 der.

2 Likes

Tør du kjøpe deg inn igjen nå da?

Nå er hverken fristenede eller i nærheten av å vurderes.

save: så der nede ser vi forklaringen på den godt manipulerte kjøpsbrøken. e eh ehmi

Om du sikter til de kjøpspostene fra 67 og ned til 46 tallet, er det kjøpsposter som ble frakjørt av toget. :sunglasses:

2 Likes

Går an å oppføre seg som man er vokst opp i møblerte hjem.
Rapportert.

2 Likes

Emi er det flere enn du som er redd for, bare spør savepig. Han hakker tenner.

En emi må vurderes ut i fra børsklimaet. Denne høsten er både olja og børsene ikke så greie som i 2016. Det hele er mer labilt.