Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Noen kastet ut en 10k post mot slutten av handelen, og der kom det pinade opp en 10k kjøpspost også for å ta i mot. Opp 3,32% med 366k aksjer omsatt. Hyggelig dag! =)

Antar de neste 6 børsdagene vil se tur mot 78-82 området. Usikker på hvor ventet det er med drøvtygging av aksjer dog. Testen av 66-68 området var viktig å få på plass, så mistenker nye slike bevegelser blir mindre på lavere volum, siden det er mindre relevant område vi er i sett mot støtter og motstander.

2 Likes

Ja det sier jeg og, kos dere på (baiss) utsiden​:joy::joy:

3 Likes

Det er innafor, hadde sterkt mislikt 7% opp med 366k volum.

2 Likes

Synes også at det burde komme en presentasjon fra Jefferies ut på Nanos hjemmeside, slik det gjorde i fjor.
Edit: Trodde du kjøpte deg inn på 67-dumpa, @Hugoil.

10

20 Likes

I dag er den skummel. Opp 4% på 44 942 aksjer omsatt…

Det er en meget blå børsdag, og første halvtimen såvidt unnagjort. ^^
Du kan legge merke til hvor tynt det var i handelsloggen, 77,5 og 78 hadde noe størrelse på seg. Men selv de var ikke betydelig fulgt opp.
*Edit, øvre bollinger på 80,6 sist jeg sjekket.

image

7 Likes

Jeg har ikke filla peiling på TA, men å si at den er skummel skjønner selv ikke jeg. Det er vel så enkelt at det er veldig få som vil selge og da går vel aksjen opp fordi flere vil kjøpe, selv da på lite volum …Riktig ?

Må være lov å si at noe ser skummelt ut uten å bli tatt for baissing……

Kommer seg uansett nå etter en treg åpning! Over 100.000 omsatt første timen er bra

1 Like

Er dette TA eller småprat? :stuck_out_tongue:

Det er noe som har vært påpekt om 70-tallet flere ganger tidligere. Området i det har hatt store bevegelser på lavt volum. Det er ikke et område folk har spesielt lyst å trade i av en eller annen grunn. Gjerne fordi det er ventet den skal forbi, eller ventet at den skal under.
Det er nå min teori. Men det er skummelt, fordi det er volatilt, helt enig i, derfor jeg ettertrykkelig har advart om trading i området. Det er ikke helt enkelt å forutse.
At vi startet med gap ned til 74,6 i dag kan nok skyldes det også. Det må ikke tettes, men er et område å legge merke til siden gap historisk ofte tettes.
Er du fristet å trade om dagen, ikke flink til TA, så er anbefalninga logg av, kom tilbake om 2 uker.

Den slutter nok opp i dag. Alternativt ned. Avhengig av hvordan det går i løpet av dagen, kan det også vise seg at det blir flat utvikling.

Den voldsomme stigningen kan tolkes som et klar bear-signal. Hvis man derimot ser på det fra et annet synspunkt, kan man vurdere det dithen at markedet over tid vil bestemme utviklingen.

Denne analysen er jeg 100% sikker på.

6 Likes

Hvilket gap? Den ble omsatt for 76.7 i går.

Rent sluttkurs basert. Trodde det var det som var tellende?
*Edit jeg er ikke dyktig på TA!

Weekly chart oppdatert… :slight_smile: - RSI har mye å gå på :wink:

4 Likes


Dette en trendkanal å holde øye til? 15 dagers periode
*Edit
Holdes denne for måneden foreslår den 90-96 ved månedsslutt.

1 Like

Er det rom for ukentlige korreksjoner?

Jo, selvfølgelig :slight_smile: