Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

80 er billig.

6 Likes

Da satser jeg på ukentlig korreksjon.

3 Likes

10% korreksjon fra dagens HOD er nå 71.4

Begynner å bli en betryggende avstand ned til 68.

1 Like

Prøver å forstå disse barnslige innleggene. Hva er egentlig poenget?

1 Like

GDen pleier jo å ta seg en liten dump pr dag, så det bør være mulig å treffe sånn nogenlunde.
Tror kursen skal videre opp før ash, etterpå kanskje noe ned?
Så at du vektla internasjonal uro, som et moment for å selge. Der kan det jo skje en del…

Da måtte vi motstand ser det ut som. Var det ned til 71-72 for å finne støtte Savepig?

73 blank og 66.70 er nivåene vi må holde for å bevare opptrenden.
Pullback regner jeg med vi får ila. neste uke. Ikke vær så opptatt av intradagsbevegelsene.

Daily og weekly chartet er det man burde følge med på :slight_smile:

4 Likes

Good! Sparer det tørre kruttet til dess. Tror ikke vi klarer 80 før vi nærmer oss ASH

10 dagers har også vist støtte noen ganger den siste måneden.

Lykke til. Tror det blir smak på 82 før vi snur ned i pullback(kanskje rundt 77-78?), og tror ikke pullbacken blir så stor som forrige. Og at neste opptur deretter vil komme med golden cross og bryte oss gjennom hele 80 tallet på høyt volum. Men vil ikke trade på det heller selv, har ikke tillit nok til at jeg ikke blir parkert. Tenker 90-96 som rom før ASH, men FOMO kan skape overshoot.

8 Likes

Det er på ingen måte et ønskescenario, men hvis vi får kursfall trøster jeg meg selv med å handle litt på belåning;)

tight-belt studenten;)

1 Like

Har en fin måte å følge BB på. Presser litt opp igjennom, så noen dager med konsolidering sideveis til den er godt innenfor igjen, så videre opp, litt igjennom osv.

Så videre opp mandag også da, før sideveis resten av uka pluss minus. Kanskje.

1 Like

Utklipp av hvordan MEI Pharma reagerte på golden cross, også dette kom i tidsrommet før viktig konferanse. Brillan: hold dæm.

image

Det hører også med til historien at papiret har fått grisebank i ettertid. :stuck_out_tongue:

4 Likes

Hammers følger med på Golden Cross, men målløs akkurat nå


Nyheten som kom var at det var dialog med FDA om AA. Jeg antok det ville møte motstand rundt en gammel topp på 37, når jeg gikk ut. Men hadde ikke sett på teknisk. Den dro over 50% videre derifra.

Dialog med FDA om AA? Det har ikke jeg fått med meg! :smiley::+1:

Det er hva PCIB sa desember 2017 som fikk kursen til å gå slik. Noe de antakelig får også, men da ikke før tilstrekkelig er behandlet. Se mot 2022. Viser bare en annen golden cross hvor kursen økte rundt 50% etter den kom, flere børsdager etter nyheten de slapp. Opp mot Gleins bilde av MEI Pharma sitt golden cross.

Aha, ja det husker jeg.
Har Nano også sagt noe om det, eller er det bare noe vi tror kan skje framover?
Ser absolutt en god sannsynlighet for at det kan skje ja!

NANO guider på det, søknaden som sendes til godkjenning for pivotal fase representerer AA så vidt jeg kan forstå. Så hele tidslinjen er bygget rundt det, og de har FTD som gir gode kommunikasjonslinjer til FDA. Videre er det pivotale studiet satt opp i samråd med regulatoriske myndigheter. Det var nok de og ikke NANO som ønsket randomisert studie(større, dyrere og mer tidkrevende, men også mer kvalitativt). Det har vært kritikk mot bl. a. FDA tidligere at de har godtatt for mange studier uten å kreve gullstandarden som er randomisert studie, før de gir tilgang til slike snarveier.
Fortolker jeg det rett, har NANO vært i en slik dialog med myndighetene og AA ligget i sikte, siden 2016.

5 Likes