Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Første innfall er at det beror på CMD. Kan like gjerne befinne oss i press mot 68 etter CMD som i brudd over 75. :no_mouth:

Mulig test av 75 alt i dag? Lov å håpe. RT 74.

ser sånn ut, muligens mer også :slight_smile:

1 Like

DNM plukket litt siste dagene :slight_smile:

Infront trial kontoen min har expired. :frowning:

Helt ærlig: Kan vi slutte å tulle og komme tilbake til 80-85?

image

1 Like

Preach sister!

image

4 Likes

Er det en intradag kile eller til og med bullflag vi ser i dag??

Det ser i så fall ut til å henge på halv stang! :joy:

2 Likes

Savepig. Bare for ordens skyld, det var ikke ment som en spydighet, bare et hjelpeløst forsøk på litt galgenhumor. Og flagget rettet seg på slutten, så dette ser spennende ut for resten av uka. :slight_smile:

1 Like

TA-knownothing som jeg er, satt jeg og lurte på om det dannet seg en intradagkile, og om intradagkile i det hele tatt var noe man snakket om i TA :slight_smile:

Om man skal se bort fra formasjoner pleier sluttkurs å være en grei indikator. Det var jevn akkumulering gjennom hele dagen og vi sluttet 5 øre under dagens høy. Place your bets :wink:

Jeg er egentlig ikke noen dagchartentusiast når det gjelder TA formasjoner, men i dag skilte den seg voldsomt ut. Kan nok se ut til at vi får en liten pump frem til CMD. Liker at DNB virkelig gunner på.

Håper de dumper ned på 60-tallet en rask tur imorra tidlig, bare så jeg får fylt på en bunke til :sweat_smile::+1:

1 Like

Hadde en siste 10-tusenlapp å kjøpe nano for i dag, ble blindt markedskjøp før markedet åpnet. Så veldig greit om vi ikke dumper ned på 60-tallet en tur i dag!

Tanker om 20 dagers glidende snitt blir mulig intradags motstand?

2 Likes

Jeg er helt grønn på TA, stoler på ekspertene her inne. Går den ned noe, så blir det 12-1400 aksjer til, hvis ikke så er jeg mett på Nano for nå. :slight_smile:

2 Likes

Enig i det. Korrelerer fint med det jeg postet i går. Tar vi ut 75 blir 20-dagers motstanden som må tas ut. Vi kan fort få en tur opp mot 82.50 da… :slight_smile: (jo mer jeg skriver om disse nivåene, jo mer absurd føles hele situasjonen. Vi stod liksom over 90 for ett år siden når risikoen var 80% høyere! Forstå det den som kan!)

4 Likes

NANO-strikken tøyes.

4 Likes

Shorteren som får svi der… :smile:

Interessant teknisk…

  • Dobbelbunn på 68.
  • Kortsiktig støtte på 72.50-7.
  • Motstand 76.

Ladies and gentlemen, place your bets! :control_knobs:

3 Likes