Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector teknisk analyse (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff294e42a80>

Du har virkelig ikke skjønt noen ting…
Golden cross er ikke viktig(!!!), så lenge du tegner linjene riktig. Fordi da får du det samme resultatet som golden cross ville avgitt, bare at du ser det FØR Golden cross faktisk skjer(nettopp fordi den er lagging).

Svelg stoltheten og tjen penger. Vi fikk forøvrig andre piskeslag idag. Lykke til de neste 3 mnd dere som er long.

Hysj nå!

Funny å se igjen trading rangen jeg hadde plottet inn i tradingview. Måtte justere en aldri så liten smule.

Interessant om dette blir ny range, jeg tenkte i morges 75-90, men 70 til 90 er også mulig. Brudd under 70 vil fordre ny test av den røde trendlinjen din og 68-nivået som var brudd på heftig motstand?

Hadde jo ønsket meg at ikke den trendlinjen blir brutt seff.

Hva sier RISen nå da gutter?

I dagschartet er vi på 52

image
RSI har fått kjølt seg, men ligger i en stigende trend enda.
Ser ut til å være i higher high higher low enda. Brudd på 20 dagers glidende snitt.
Fall på høyt volum. Vet ikke, får dere noe fornuftig ut av teknisk?

Må nesten ha et par dager til for å gjøre opp en mening.

Men det er jo ikke bra å falle under 78-80 støtten på høyt volum selvsagt.

Bekreftet støtte på 72-74 ville være bull, men jeg heller mot å være enig med de som sier at den fort faller flere dager på rad.

Nesten 110 mill i omsetning. Så den falt på høyt volum, ja.
Svir litt i skallen , merker jeg.

Samtidig: hver bidige av de aksjene ble omsatt over 73. Fulgte litt med på ordreboka og den var aldri noensinne truet av kollaps som jeg kunne se.

So theres that

Fulgte også ordreboka. Så bare nedkjøring, ikke store volum. Trading, antar jeg.
Gjorde en dårlig en selv, så …

Berre å gratulere til alle som tok gevinst, mista selv godt over 2 mnd lønner idag :thinking:

Teknisk bunn tror jeg kan være 73 eller ned mot restest av 68, gambler ikke på at 73 er bunn så avventer med å kjøpe inn siste rest.

Higher low så lenge vi holder 70.50 :smirk:

Det gjenstår å se. Puster inn støvet fra dagens nedsabling…
Får ta et lite vedlikehold av skallen.:hammer_and_wrench:

:robot::camel::duck:

Hvorfor matcher antall aksjer så mye?

Var 2 slike identiske store poster på fredagen også i slutthandelen.

Ligger fremdeles inne med en Higher Low, men denne tar slutt om vi bryter under 70 kr (ca). Positive er at jeg tenker det er god støtte på bruddpunktet (68-69) om vi skulle havne under 70. Vi stoppet på 0.382 fib. nivået - er spent på om det holder som en “foreløpig” bunn i denne omgang :slight_smile:

Jeg må si jeg også er litt lunken til om vi kan klare oss uten en test av nedtrenden, med en undershoot ned til 68.

Men, la oss nå ha et lite bullcase i bakhodet bare for shits and giggles: Det var et rimelig fælt candlestick bare for noen få dager siden og:

Ikke så fælt som i dag…:robot::eyes: