Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Fulgte også ordreboka. Så bare nedkjøring, ikke store volum. Trading, antar jeg.
Gjorde en dårlig en selv, så …

Berre å gratulere til alle som tok gevinst, mista selv godt over 2 mnd lønner idag :thinking:

1 Like

Teknisk bunn tror jeg kan være 73 eller ned mot restest av 68, gambler ikke på at 73 er bunn så avventer med å kjøpe inn siste rest.

Higher low så lenge vi holder 70.50 :smirk:

1 Like

Det gjenstår å se. Puster inn støvet fra dagens nedsabling…
Får ta et lite vedlikehold av skallen.:hammer_and_wrench:

:robot::camel::duck:

1 Like

Hvorfor matcher antall aksjer så mye?

3 Likes

Var 2 slike identiske store poster på fredagen også i slutthandelen.

Ligger fremdeles inne med en Higher Low, men denne tar slutt om vi bryter under 70 kr (ca). Positive er at jeg tenker det er god støtte på bruddpunktet (68-69) om vi skulle havne under 70. Vi stoppet på 0.382 fib. nivået - er spent på om det holder som en “foreløpig” bunn i denne omgang :slight_smile:

5 Likes

Jeg må si jeg også er litt lunken til om vi kan klare oss uten en test av nedtrenden, med en undershoot ned til 68.

Men, la oss nå ha et lite bullcase i bakhodet bare for shits and giggles: Det var et rimelig fælt candlestick bare for noen få dager siden og:

5 Likes

Ikke så fælt som i dag…:robot::eyes:

Altså, fallet før ASH var større enn i går @F-Tosca?

1 Like

Føltes sånn. Så i natt en eller annen gang at fallet er det samme. Linjal! Synes ikke at ASH-resultatene fortjente å ende i bånn av dumpa.

1 Like

Synes ikke dette ser halvgærent ut så langt i dag jeg,.

Eneste kjipe er at det ikke ble flere billigere NANOs på 67,5 og 68,5. Fikk med litt på 76,5 før reisen til 80 begynte.

Med slutt-candle på 80 tallet i dag så får vi vel satt en bunn på 73 tallet etter i går, og i dag.

Stochastic gikk over til oversolgt på dagens laveste kurs før det snudde.

1 Like

hva tenker folket om en mulig bulltrap?

Tenker i hvert fall at det var mange bjørner som gikk i fella i går!

2 Likes

“Hvis ingen går i fella, men passer seg for den, skal alle nanoitter snart få feire jul igjen!”
Fritt etter Musevisa av Alf Prøysen.
:space_invader::duck::mouse::whale:

3 Likes

Har ikkje holdt på med aksjer så lenge, men jo meir eg lese jo meir ser eg"spillet" i bakgrunnen.

Heile akkumulasjonsfasen NANO har vært igjennom er som tatt rett ut ifra Wyckoff metoden, Pris stigningen i etterkant er og i henhold til P&F metoden for å estimera sannsynlig oppgang i forhold til akkumlasjonsfasen. Man kan se det på både daglig og månedlige TA.

Den usikkerheten som var i går, bli utnytta maksimalt av de større aktørane for å lasta opp med billige aksjer. Bare det at det blei omsatt såpass stor andel på Darkpool i etterkant, og det blei omsatt godt over avsluttende pris på børs sir jo sitt. Ser man på volum, pris osv så er det tydelige tegn på at større aktører som trekker i trådene. Og aktører som beveger seg inn nå selger ikkje med 5% gevinst…

14 Likes

Nei de trader og høvler opp og ned med 0,05% tap eller gevinst, 20 aksjer i slengen, mens de primært forsøker å akkumulere over tid! ^^
Vil advare med å sette for stor tillit til aktørene foreløpig, slik kursen kjøres i hvertfall. De ser ut til å være meget dyktig til å styre kurs.

5 Likes

Eg prøve å se litt på det stora bildet. Føle litt av støyen og den kjøringa av kursen ser litt meir logisk ut.

Pløye igjennom ein del litteratur om dagane, hovedsaklig lesetips fra @babyrage fra tråden hans , som belyse veldig mye av det vi ser her. Veldig godt lesestoff.

2 Likes