Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector teknisk analyse (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff295d2c578>

Altså, fallet før ASH var større enn i går @F-Tosca?

Føltes sånn. Så i natt en eller annen gang at fallet er det samme. Linjal! Synes ikke at ASH-resultatene fortjente å ende i bånn av dumpa.

Synes ikke dette ser halvgærent ut så langt i dag jeg,.

Eneste kjipe er at det ikke ble flere billigere NANOs på 67,5 og 68,5. Fikk med litt på 76,5 før reisen til 80 begynte.

Med slutt-candle på 80 tallet i dag så får vi vel satt en bunn på 73 tallet etter i går, og i dag.

Stochastic gikk over til oversolgt på dagens laveste kurs før det snudde.

hva tenker folket om en mulig bulltrap?

Tenker i hvert fall at det var mange bjørner som gikk i fella i går!

“Hvis ingen går i fella, men passer seg for den, skal alle nanoitter snart få feire jul igjen!”
Fritt etter Musevisa av Alf Prøysen.
:space_invader::duck::mouse::whale:

Har ikkje holdt på med aksjer så lenge, men jo meir eg lese jo meir ser eg"spillet" i bakgrunnen.

Heile akkumulasjonsfasen NANO har vært igjennom er som tatt rett ut ifra Wyckoff metoden, Pris stigningen i etterkant er og i henhold til P&F metoden for å estimera sannsynlig oppgang i forhold til akkumlasjonsfasen. Man kan se det på både daglig og månedlige TA.

Den usikkerheten som var i går, bli utnytta maksimalt av de større aktørane for å lasta opp med billige aksjer. Bare det at det blei omsatt såpass stor andel på Darkpool i etterkant, og det blei omsatt godt over avsluttende pris på børs sir jo sitt. Ser man på volum, pris osv så er det tydelige tegn på at større aktører som trekker i trådene. Og aktører som beveger seg inn nå selger ikkje med 5% gevinst…

Nei de trader og høvler opp og ned med 0,05% tap eller gevinst, 20 aksjer i slengen, mens de primært forsøker å akkumulere over tid! ^^
Vil advare med å sette for stor tillit til aktørene foreløpig, slik kursen kjøres i hvertfall. De ser ut til å være meget dyktig til å styre kurs.

Eg prøve å se litt på det stora bildet. Føle litt av støyen og den kjøringa av kursen ser litt meir logisk ut.

Pløye igjennom ein del litteratur om dagane, hovedsaklig lesetips fra @babyrage fra tråden hans , som belyse veldig mye av det vi ser her. Veldig godt lesestoff.

@Nocturne @Savepig

last%20ned%20(2)

Ligger inne med en LH, skal mye til for å lage en HH nå, men jeg tar sidelengs fremfor ned anyday!

image

Tror det trenger litt tid for å avgjøre retning nå. Lavere volum og volatilitet foreslår værvarslinga, den bommer bare litt oftere enn noen som sier det blir i mårra som det var i dag.

Jau. Brudd over 81 ville være bull det, takk computer.

@kaei, du må ha den rareste fetishen jeg noengang har sett :smile:

Related image

Det ble plutselig aktuelt med hvor ca den var? 70,05 er hva jeg finner,m ne vet ikke om du regner fra nedre del av candle, eller breakouts i fra det intradag også. 70,05 var breakout tror jeg, har ikke tall for candle den dagen.
Men det ser ut som trading-range 68-89 har tyngde om dagen. Lurer forsåvidt på om det er globalt press som legges for OPEC møte som er i morgen.

Jeg regner alltid fra wicks (mest praktisk ifht. hvor man setter SL hvis jeg trader) - men du kan godt regne fra bodies. Får litt andre verdier da, og litt thightere nivåer. Jeg tror (merk tror) vi nærmer oss en kortsiktig bunn ja. Stochastics viser at moment på nedsiden er tatt ut, så i beste fall går vi sidelengs og ikke så mye lenger ned enn 68 i denne omgang.

Ny range target foreløpig er 68 mot forrige high på 89, men neste high blir nok lavere først.

Da er det bare å selge da. Lenge til det blir noe action i Nano nå

Har du solgt siden du er så negativ? :wink: Fordi det ikke er forventet noe nyheter på kort sikt betyr det jo ikke at aksjen bare skal falle til det kommer noe nytt :joy: