Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector teknisk analyse (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff2a4627ea8>

bare lytter til dine TA råd;)

Og uten nyheter så faller Nano, det vet jo vi som har fulgt med noen år.

Om vi er nær en sterk støtte, er det ikke slik at det er anbefalt å selge. Brudd ned fra 68 vil anbefale salg teknisk. MACD har avgitt et salgssignal i dag(eller i går?). Men lurer på at trading-teknisk er det mer kjøpsområdet vi har beveget oss i ved bunn i dag?

Etablert brudd ned under 68 vil være grisebearish, så enkelt er det.

Close over 73-74 i dag tilsvarende bull.

Men må tilstå at jeg solgte 1k aksjer på mandag;)

Close over 73-74 bull? Med close i går på 76.15?! Det er en rar verden vi lever i!

Man måste jamføra. Sjekk XBI og IBB i går, og hva slags candlestick det ga NANO på åpning i dag.

Med det bakteppet blir faktisk 73-74 bull.

Ting må jo bare få gå sin gang litt nå før det går an å tegne noen robuste charts, men bildet er jo helt ok enn så lenge.

Enig. Er vanskelig å spå en bunn så lenge det ikke er noenting som sier det ifht. indikatorer, men sjekk typen candles i går og i dag og sjekk opp mot volum. Kan vi få en dobbelbunn på 70ish?

Håper virkelig Nano kan komme med en godmelding nå som så mange står utenfor :wink:

Hva er støttenivåene ned mot 68 nå?

For meg er 67-68 støttenivået nå.

Er det ingen støtte før 68?
Leter etter en liten inngang etter at jeg solgte hele baggen, men jeg ser jo hvilken vei denne høna sparker.

Ikke slik jeg ser det, men sikkert andre som leser det annerledes :slight_smile:

Runde tall som 70 er jo alltid en spekulativ støtte, men nei, nå er det 68 som er den neste vesentlige. sånn erre blitt.

Klarer du finne noe positivt i volumet? Orker ikke at du alltid skal være negativ

Nei i dag var jeg positiv så lenge volumet var lavt, men det økte jo ut over dagen. Litt minikapitulasjon for dagen nå, og det er jo et dramatisk todagersfall.

Min strategi for å tåle disse volatilitetene har vært å redusere nanovektingen generelt.

Ordreboken fremdeles langt unna kollaps, men en ser at kjøpspostene er lagt langt nedover nå:

Du sier det er omsatt for nesten 20% mer enn det er omsatt for,
Hvis du skal bajsse, så vær nøyaktig.
Hvis du blir her så lenge da? :slight_smile:

Jeg gjør det vi får beskjed om av moderator, å rapportere troll/usaklige innlegg.
Du har fått 3 stk nå.
Hvis du vil bidra til et bra forum, så er det kanskje greit å tenke på både å være noenlunde saklig, ærlig og høflig?
Bare en tanke :slight_smile:

Tenker den kan fort svippe ned til 66 før den skyter fart opp. Går den under 66 så er det vel kjapt ned til 58-62 der i rundt, men det tviler jeg på. Blir det en positiv børsdag i morgen så er nok dagens close bunnen for nå.

Jeg fikk akkurat en ny badge. Den het Snitch.

Funny :smile:

Kan takke @Evilfreud for den :wink: