Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector teknisk analyse (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff294cebf60>

It’s a first time for everything :joy:

Siden @Savepig er negativ kan jeg prøve å være positiv :slight_smile:

Ref. mitt forrige chart er vi midt i rangen for 0.382 retracement.
Denne bør holde for en 1. test, ellers er aksjen mye svakere enn det jeg forventer.

Vi ser også 50-dagers snittet nå har beveget seg oppover og ligger nok rundt 63. ila. dagen i dag.
RSI har bevart den stigende trendlinjen og stochastics er nær der den pleier å snu på daily.

Det som er spennende er kombinasjonen golden cross og bratt fall. Med det mener jeg hva som skjer når 50 og 200 dagers skal testes. Så fremt vi ikke går inn i et makroøkonomisk bear market, så tror jeg dette vil gi rekyl opp på sikt.

Summa sumarum får vi nok en svakere falltakt, om vi ikke får en stigning snart :slight_smile:

Den har brutt ut av trendlinjen du tegnet her:

Ja, jeg måtte justere den litt, men når falltakten er slik den er og jeg fremdeles får 3 treffpunkter ved justering er den ikke brutt i min bok. Men det kan være folk er uenige i metodikken :slight_smile:

Vi er vel på bunnen av BB i dette området også…

Edit: Pluss to gap opp som må tettes, ca ti kroner.

Er jo ikke dette scenarioet longs håpet selvsagt, menmen.

Støtten på 68 var jo som mykt smør…

Er jo ganske stort gap fra 67 til 69. Det blir tettet før eller senere :wink:

Samt opp til 75. Er en liten en der også…

… ser ut som det er mer hold i 63. Er jo et gammelt støtteområde, det.

Nå kan jeg si RSI har brutt den stigende trendlinjen - og vi har også brutt gjennom 50 dagers på Daily. Men, vi er nær 200 dagers og har også en del gaps å tette oppover nå. Jeg ligger med kjøp her.

Takker for update

1. 8tegn

OBS! Ryker 200 dagers og 58 er det vel lite å hente før ned på 53-tallet… :stuck_out_tongue:

Personlig tror jeg 50 dagers holder. Bounce fra 100 isted?

Sitter ikke «live», får bare sjekket via mobilen.

Prøvde meg med en pos her :sweat_smile:

Nedtrendwatch:

Situasjonen er fremdeles salvageable:

837 219 aksjer omsatt hittil i dag er mye selvsagt, men sett i forhold til uberomsetningen under kapitulasjonen i våres er det ikke ekstremt i det hele tatt.

I dag er dagen for å spise humble pie og legge oss flate for @fish1430 som har truffet veldig bra hittil.

Sjekket hva jeg linet opp som bearscenario tidligere, det er da fall gjennom SMA50 under kr 60 som vil være noe jeg mener utløser det scenarioet:

Desverre traff han bra :expressionless: han traff ikke så bra på «snakkes om 3 måneder» da :crazy_face: men takk og lov for det :slight_smile: er kjekt med dyktige folk :slight_smile: hvertfall de som er seriøse i tillegg :slight_smile: