Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Tror verken Jeffries eller DNB øker kursmålet før data foreligger i juni. Frem til da har vi jo en oppside mot 125. Mener ATH var 124 så det er jo en no brainer at aksjen skal opp frem mot juni.

1 Like

Skulle tro rapporten fra SRC ville være med på å dytte kursen en del opp, forutsatt positiv anbefaling på 20/100 da?

Ja, absolutt, men når de legger kursmål på ATH blir dette naturlig nok en “sperre”, om en bare psykologisk. Men det er ett fett, sjekk pollen - “alle” tror Nano blir en suksess :slight_smile:

Har lukket pollen nå. Takk til alle som svarte. I snitt av 42 som har svart tror 74.76% her på forumet at Nano vil lykkes med å få Betalutin på markedet. I’ll take those odds :slight_smile:

2 Likes

NANO har gått over kursmål tidligere. Forholdvis mye også.

1 Like

Sprøtt. Jeg har nyhets alarm med Nordic Nanovector og TDN, men fikk ikke mail :open_mouth: Uansett, gøy dette. Nå blir det vel en fin gradvis stigning utover.

Jeg mottok heller ikke en dritt i dag!

Noen som har tilgang til analysen?

Jeg finner absolutt ingenting på Jefferies sin hjemmeside.

Wow, dette ble delt på HO nå. Sliter fortsatt med å finne kilde.

"* Nordic Nanovector: Jefferies starts with a “buy” rating, saying Betalutin clinical updates offer catalysts for the stock.

The brokerage anticipates that Betalutin achieves 50pct penetration in the US and c40 pct in Europe with US/EU list prices of $90k/EUR40k."

1 Like

eneste referansen jeg fant
http://timesofindia.indiatimes.com/business/international-business/top-of-the-street-geberit-hikma-nordic-nanovector/articleshow/57669719.cms

TDN la ut dette:

Jefferies skriver at data i Betalutin fase I og II indikerer imponerende effekt som en enkeltdose antistoff radionuklid-konjugat (ARK) for avansert lymfom, og at kliniske oppdateringer om Betalutin er en katalysator for aksjen.

Meglerhuset ser et oppisdescenario med potensielle katalysatorer som tilsier et kursmål på 185 kroner pr aksje, og et nedsidescenario med tilbakeslag for Betalutin som tilsier et kursmål på 50 kroner pr aksje.

Nordic Nanovector har intensjon om å ta Betalutin til markedet på egen hånd for å maksimisere verdien, og meglerhuset skriver at uavhengig kommersialisering kan det gi svært høy lønnsomhet. Dog antar meglerhuset et partnerskap utenfor USA.

1 Like

En nedside på under 50% i biotek er fantastisk! Får håpe vi slipper å teste det.
Jeg har snitta meg opp, tror snittet er på 56 kroner.

1 Like

Jeg har nyhetsvarsel på Nano hos Nordnet, fikk ikke mindre enn 2 i morges. Og en oppdatert nå rundt lunch.

Tekniske begynner å ta seg opp:

5 Likes

Noen som kan forklare hvorfor den alltid stiger om morgenen og alltid faller i slutten? Gjort det hele uken. Vurderte å kjøpe noe i slutten i dag men lot være, som sagt håper jeg ikke Costa og co. jobber med en melding as we speak og at jeg våkner med shock og vanntro til melding kl.08.00 i morgen.

Regner med jeg får aksjer på 92 kr. i morgen. Da skal jeg laste :slight_smile:

Nå er det på tide du får lasta opp så den kan begynne ferden oppover! :smiley::+1:

Tittel Nordic Nanovector announces first patient dosed in Phase 1 study of Betalutin® in diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL), an aggressive form of NHL
Tekst
Oslo, Norway, 17 March 2017

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that the first patient has been
dosed in its Phase 1 study evaluating Betalutin® (177Lu-satetraxetan-lilotomab),
a novel CD37 targeting antibody-radionuclide conjugate, in patients with
relapsed diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL) - the “LYMRIT 37-05” trial.

Commenting on the start of the trial, Dr. Lisa Rojkjaer, Nordic Nanovector’s
CMO, said: “We are excited to begin this study to evaluate Betalutin® in
patients with relapsed DLBCL who are ineligible for stem cell transplantation.
This is an area of significant medical need with no approved treatment options.
The encouraging data seen in the Phase 1/2 study in relapsed indolent NHL,
presented at ASH in December 2016, provide a strong foundation to advance our
development of Betalutin® into this second indication”.

DLBCL is an aggressive form of non-Hodgkin’s Lymphoma (NHL) that accounts for up
to 43% of all NHL cases, making it the most common form of the disease. After
first line combination treatment with rituximab-chemotherapy (R-CHOP)
approximately 40% of DLBCL patients relapse and only 30-40% of relapsed patients
respond with subsequent high-dose chemotherapy followed by stem cell transplant
(SCT) (ref. 1). There are currently very few therapeutic options for patients
not eligible for SCT, which make this disease a serious unmet medical need, with
a population of over 14 000 patients in the US, EU-5 and Japan. The market for
treatment of DLBCL is estimated to be worth more than USD 4.5 billion by 2024
(ref. 2).

The open-label, single-arm, dose-escalation study is designed to assess the
safety, tolerability, pharmacokinetic profile and preliminary anti-tumour
activity of Betalutin®. Up to 24 patients are planned to be enrolled in the US
and EU. Prof. Timothy Illidge at the Manchester Cancer Research Centre,
University of Manchester, is the Principal Investigator for the study. More
information on this study as well as other Nordic Nanovector studies can be
found at www.clinicaltrials.gov (search “Betalutin”).

References

  1. L.S. Raut and P. P. Chakrabarti: Management of relapsed-refractory diffuse
    large B cell lymphoma (2014) South Asian J. Cancer 3(1): 66-70
  2. Non-Hodgkin’s Lymphoma (2015) Decision Resources

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=422848

3 Likes

Skal kjøpe i dag ja @Oilimp - fikk litt hjertet i halsen når jeg så det var en melding som lå der men heldigvis ikke SRC meldingen alle går og venter på :slight_smile:

(Husk at jeg ER inne med 3.5k aksjer allerede, så blir feil å si “jeg skal kjøpe meg inn” :slight_smile:)

2 Likes

Grei melding. Typisk om markedet gunner på med “meldingen var ikke SRC, SEEEEEELG”

1 Like

OK melding men ikke mer, typisk pump and dump-melding vil jeg si. sitter uansett helt rolig her.

1 Like

Dette har ingen sammenheng med SRC. Meldingene kunne forsåvidt kommet samme dag.