Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Yes! Jeg tenker jeg skal prøve en trade i dag :slight_smile:

2 Likes

Hvem har handler 40 000 aksjer før åpning? Dette kan bli spennende!

Det er meg det… :slight_smile: Neida. 40k inn? Tror ikke den er reell.

1 Like

Det var meg, jeg hadde 60k og ville runde opp. :joy:

1 Like

Noen som kan lime inn meglerstatistikken? Har problemet med å få den opp hos Nordnet.

Bedre hos pareto @Evilfreud? :smile:

Har heller ikke meglerstatistikk for dagen, men du finner en oversikt over transaksjoner hos Netfonds i hvert fall (15 min etterslep).

http://hopey.netfonds.no/tradelog.php?paper=NANO.OSE

Edit: Nordnet har vel også samme mulighet, så du får finne frem kalkulatoren. :smiley:

Hittil idag :slight_smile:

1 Like

Alt er bedre hos Pareto :slight_smile:

Jeg får kjøpt de samme aksjene hos Nordnet som hos Pareto, ca samme kurtasjeplaner, så det er poteito potato tomeito tomato for meg :joy:

1 Like

Sikkert dyktig på mange ting der damen, men synes ho har litt å gå på angående scenetekke. Bør kanskje vurdere andre i den rollen?

1 Like

Ligger hele Nordnet live ute nå? Da er kveldsunderholdningen sikret. Til glede for damen i huset (not) :smile:

3 Likes

Linken over som Savepig la ut jeg kommenterte. Enjoy! :smiley:

1 Like

Takk @Savepig! Nydelig morrafilm :slight_smile: Blir vanvittig spennende utover våren/året!! Har sikret meg en liten post.

Skal all inn her med tid og stunder - men Norsk bulls har avgitt Bearish Shooting Star så mulig det går an å få den enda billigere til uken før melding kommer. Lastet litt på duppen på fredag, men langt på nær nok. Er rimelig trygg på at de får dette i havn :slight_smile:

2 Likes

Skikkelig spent hver morgen nå - første jeg gjør er å sjekke newsweb for meldinger. Blir like lettet hver gang det ikke er noen melding fra Nano. Holder på å selge unna det jeg har for å kjøre Oppa Gagnam Style i Nano. Som @Savepig pleier å si, caset er såpass derisket nå at det er verdt et bet. Kanskje dumt å ikke diversifisere med litt Funcom & PCIB, men den som intet våger… :slight_smile:

Lykke til! :slight_smile:

4 Likes

Diversify schmiversify, Nano er greia! :smiley:

1 Like
3 Likes

******* @Savepig! :disappointed_relieved:

haha, Nocturne!

Tror jeg må øke litt selv i dag