Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hvor mange dage går der fra at patienten har fået Belatuin til at der scannes for om der er complete response, partial response eller ingen response hos patienten?

Hvis man ser på posteren fra ASH får man en liten indikasjon på at man trenger minst tre måneder:
http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/Poster%20ASH%202016%20-%20Kolstad_web%20(2).pdf

Ellers, så minner vi om dette intervjuet med Jostein Dahle fra nylig:
http://www.pegsummit.com/pegs_content.aspx?id=173598

We believe we have identified an optimal dose regimen to take into a pivotal Phase 2 trial, which we expect to start this year.

Ser meget bra ut teknisk nå:

  • Kursen har brutt opp gjennom 20 dagers SMA og er nå over 20, 50 og 100 dagers glidende snitt.

  • MACD er i ferd med å gi bullkryss.

  • RSI har vendt opp og er igjen positiv.

3 Likes

Og hvornår er der registreret bivirkninger i forhold til Betaluin indsprøjtningen? Er det både før og efter? Og i hvilke uger?

Samme poster, med denne famøse grafikken som viste at 15/100 ga oppsiktsvekkende gode resultater på safety.

Denne er også relevant:

@sparkonge

Den lysegrønne streken er verdt alle sparepengene mine :slight_smile:

hehe, mine og :slight_smile:

Sammen med haugevis av andre indikasjoner som peker mot at dette blir bra.

1 Like

Kliniske tester har pågått i mange år nå og det finnes mye data. Vi er langt forbi det stadiet at NANO er hodeløs spekulasjon. :slight_smile:

3 Likes

Jepp, og da er det smått utrolig at kursen er under 100 kr fremdeles. Roy Larsen som er en nøktern mann sa 4x dagens kurs hvis Nano var notert i USA. Vi snakker mcap på 20 mrd. altså, før fase II.

Jeg har for liten kunnskap om faktisk prising av selskap i bransjen til å uttale meg bastant om kursmålene på HO, flirer litt når de skriver mcap på 55-120 mrd, men om de får rett skal jeg absolutt ikke klage :smile:

2 Likes

Hmm, tenker det er på tide å gå all in her. Alt man trenger i Nano er oversikt over nyhetene som kommer og muligheten til å sitte i et par år. Blir kjedelig på tradingfronten da :slight_smile:

4 Likes

Martins, er all in her og nix trading. @Nocturne hvis vi forholder oss til den lavere enden av haussekoret er det vel en drøy 11-ganger fra i dag. Går greit det også :sweat_smile:

1 Like

“Det nye behandlingregimet” er kanskje at Rituximab gis 14 dager før behandling med Betalutin istedenfor 21. Ser det skrives på HO nå.

Ref Kolstad:
"En ny modell testes nå ut, der vi gir rituximab to uker før Betalutin® og en høyere dose anti-CD37-antistoff (100 mg/m2) som forbehandling (arm 4). "

1 Like

Ja, det er nok en annen grunn til at det nok ikke er så enkelt å ta med seg data videre til Paradigme som en del har trodd, protokollen for behandlingen blir tunet hele tiden, og det måtte jo vært helt identiske behandlingsmåter OG korrekte kriteria for pasientutvelgelse for at noe sånt skal bli aktuelt ville jeg anta.

4 Likes

Siste avsnitt i artikkelen til Kolstad:

En ny modell testes nå ut, der vi gir rituximab to uker før Betalutin® og en høyere dose anti-CD37-antistoff (100 mg/m2) som forbehandling (arm 4). Foreløpige resultater viser at dette gir mindre benmargstoksisitet, noe som har medført at dosen av Betalutin® kunne økes til 20 MBq/kg. Figur 2 viser PET/CT tatt før behandling og opptak av radioaktivitet i lymfeknutene vurdert på SPECT/CT tatt fem dager etter behandling hos en pasient som ble behandlet etter dette regimet. Det foreligger nå planer om å gå videre med en fase II-utprøvning med arm 4.

Ikke bare sies det her at det ikke er bivirkninger, men han sier jo nærmest at de har planlagt å kjøre 20/100 inn i Paradigme? Dette er min tolkning, men jeg synes det er rart folk ikke priser inn dette allerede nå. Jaja, tenker heller at rekylen blir desto større når det går opp for folk at det er 20/100 (den største dosen) som blir valgt i Paradigme.

Er ekstremt spent på effekt-tallene i Lugano i Juni. De neste 3 månedene blir spennende!

2 Likes

Det er sykt spennende, ca tre måneder igjen av klinisk forskning som har pågått siden desember 2012.

2 Likes

Hva tenker du om at: hvis 20/100 blir valgt og viser overlegne effekt-tall, er ikke Paradigme da bare en walk in the park? De fleste selskap feiler i fase II, men i og med at pasientgrunnlaget nå i fase I har vært såpass stort og kjørt over såpass lang tid, så virker det for meg som at make-or-break for Nano er nå i Juni og ikke i 2018 når vi får readouts i Paradigme?

De fleste selskap feiler i fase 1, ikke 2.

De selskapene som feiler i Fase 2 har ofte en behandling som er sikker, men som man allerede ved inngang til fase2 vet at det er usikkert om har god nok effekt til å komme på markedet.

Det er som kjent ikke tilfelle med NANO, der vi har sett betydelig effekt.

Den største risikoen er uten tvil ekstern.

Jo basically har du rett i det, hvis tallene nå er så overbevisende at de faktisk velger 20/100 i paradigme så er alle de store spørsmålene stort sett besvart.

Det er en veldig fordel for NANO at isotopen de bruker er hyllevare, da kan de dra nytte av veldig mye annen forskning:

https://www.google.no/search?q=lutetium-177+radioimmunotherapy

@Savepig og @Nocturne dere har fulgt Nano ganske lenge ja? Synes å ha sett deres innlegg om de fra i fjor, og kanskje 2015 og? Jeg begynte seriøst å følge med de i februar i år, må jo være utrolig spennende for dere (og andre) som har fulgt med såpass lenge!