Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

DOR har de jo klart allerede, ORR klarer de fint, det er CR jeg er spent på med 20/100 :slight_smile:

Det er vel DOR som er planlagt brukt ved godkjennelse. I utgangspunktet er det derfor det viktigste. Ikke rart Costa er selvsikker

Joda, men vi vet jo DOR med snittet av doseringene. Mener denne var 20,7 mnd? Milevis foran konkurrentene, så det er ikke noe å snakke om :wink:

1 Like

Nettopp! Derfor Costa kan være selvsikker:)

1 Like

Var ikke superbillig:
https://abonnement.ugebrev.dk/biotech/

1 Like

Kan man kjøpe EN utgave?

Nei, ser ut som 6 minimum. Blir litt drøyt.

Der var en på HO der løste problemet og fandt et 3-ugers gratis tilbud til Økonomisk Ugebrev Biotech. 12 månedders kursmål på 170 NOK.

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2375354

3 Likes

@laplagam bra analyse du la ut på Nano insidertråden, keep it up! Bare sånt er verd innsiderpengene på en drøy halvliter i måneden, og tipsene på chatten osv :+1::+1:

3 Likes

Ønskereprise:

1 Like

Godt å lese sånt, håper ho har det bra enda :slight_smile:

Fra 2014:

1 Like

1 Like
1 Like

Så vi skal opp med denne teknisk sett også? Spent på uka, regner med noen spennende nyheter! :slight_smile:

I morgen er det 4 uker siden analytiker Morten Larsen sa at han ventet dosen til paradigme om 2 til 4 uker. Får satse på noen gode nyheter snart da! :slight_smile:

Jeg ser ikke helt for meg hvordan de skal komme med melding om Paradigme dosen før vi får melding om SRC? Men mulig begge disse meldingene kommer samtidig? Håper de kommer med noen dagers mellomrom så vi får maks rally ut av det :slight_smile:

1 Like

Oslo, Norway, 27 March 2017

FINANCIAL YEAR 2017

Quarterly Report - Q1 - 24.05.2017
Quarterly Report - Q2 - 23.08.2017
Quarterly Report - Q3 - 22.11.2017

Annual General Meeting - 24.05.2017
Capital Markets Day - 27.09.2017

The dates are subject to change. The time and location of the presentations will
be announced in due time.

Interessant å se hvor ofte Pareto er den som setter standarden for hva som skal være bunn/støtte i NANO.

Au au au, i dag gråter porteføljen tårer av blod!