Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

hva tenker dere om hvordan nano påvirkes av en eventuell korreksjon på børsen? Generell enighet om at den ikke påvirkes mye så lenge betalutin kjører en homerun på lymfekreft? :slight_smile:

1 Like

Høyrisk påvirkes alltid. Som ofte negativt

@Chrisforla når Nano kommer med gode resultater og SRC sin anbefaling kommer (er såpass sikker at jeg sier når, ikke om) så vil jo kursen fyke opp uansett om oljerelatert er bear. Og om evil er bear :joy:

1 Like

Det er det jeg også tenker. Litt festbrems vil vel en korreksjon være i biotek også men er det så bra resultat som det ser ut som det skal bli på betalutin blir det fortsatte fest🎉

1 Like

Både TRVX,PCIB og NANO er ikke i nærheten av å være priset til 100% suksess med sin forskning (naturlig nok). Så oppsiden er meget stor for alle 3 hvis de får endelig godkjennelse en gang i fremtiden. Feiler de, krakker de stort.

4 Likes

Jeg regner med 10x avkastning ila. 2 år i Nano om dette går veien. Om jeg sitter rolig så lenge med alt tror jeg ikke, men noe kommer jeg til å sitte med till the bitter end :smile:

2 Likes

Vi må huske at Nano faktisk har en medisinkombo som er klar for/god nok for markedet allerede! De finner nå enda mer optimale doseringer, pluss forskning på annen kreft som har enorme omsetninger! Sitt man rolig evt kjøper mer tror jeg det er bortimot umulig å ikke lykkes! :slight_smile:

1 Like

Skjønner egentlig ikke at kursen ikke har gått vesentlig mer etter den siste artikkelen med Kolstad ble sluppet 21. mars (savepig postet den da). I artikkelen kommer det frem at bivirkningene er helt overkommelige med 20mbq-doseringen. Rart at ikke dette har blitt børsmeldt egentlig.

Svart på hvitt: “En ny modell testes nå ut, der vi gir rituximab to uker før Betalutin® og en høyere dose anti-CD37-antistoff (100 mg/m2) som forbehandling (arm 4). Foreløpige resultater viser at dette gir mindre benmargstoksisitet, noe som har medført at dosen av Betalutin® kunne økes til 20 MBq/kg.”

2 Likes

Jeg tolker det som at predoseringen gjorde at man kunne øke til 20mbq/kg, ikke at 20mbq/kg i seg selv ikke gir bivirkninger? Hvis ikke er det som du sier, meldepliktig info.

Tolker det også slik, men dette er vel en artikkel som forteller de som følger med i timen at det er passe god sjangs at 20mbq dosen blir valgt

1 Like

Enig der. Skal se om jeg får klort til meg etpar tusen aksjer imorra, rundt 90 er jo virkelig tilbud! :smiley::+1:

Costa har også guidet hardt på at de har veldig troa på at 20/100 vil være forsvarlig. Og guidingen deres om fremgang har vært meget nøyaktig siden de annonserte arm 3 og 4.

Det er en veldig lang indisierekke som gir grunn til å håpe på at 20/100 kan brukes i PARADIGME, så er bare spørsmålet om det er priset inn.

Min hypotese: Den gode sannsynligheten er priset inn ved at vi har fått den solide støtten på 80-tallet, men kan føre til at 80-tallet ryker i motsatt fall. Da snakker vi 50-70 neste.

Det er derimot overhodet ikke priset inn på oppsiden, 20/100 i Paradigme vil fjerne alle spekulasjoner om at Dahle solgte fordi han var bekymret over forskningen,

3 Likes

Ai feel løkky, pønk yes :smiley:

Jaha, det er jo lov med egne meninger. Har du noen Begrunnelser for din mening? Er sikkert rom for forbedring vet du :slight_smile:

Da kan du jo dra til HO eller en annen plass istedenfor. Evt kan du jo også utdype hvorfor du mener Tekinvest er blitt et møkkaforum. Personlig merker jeg at folk er litt mer rolige nå, men det kan ha med ørkenvandringene i de mest populære aksjene her.

5 Likes

Slettet og bannet…

9 Likes

Bedre å ignorere slike kommentarer. Jeg var på vei til å poste et svar men slettet det.

Arctic har solgt en del i dag, alltid en liten angst for at det kan være insidere.

Vektet inn en liten andel på 3 kontoer i dag. Så for meg at møtet til helga ikke ville være SRC relatert, og at en dupp kunne følge. Bare såvidt holdt et halvvåkent øye denne veien.
Tror oppriktig talt de vil holde på mediakruttet de kan til paradigme er i gang.
Siden dette er etter emmisjonsdeltakerne kan selge, så oppfatter jeg det som tryggere å banke inn litt på duppen nå.

Mye mulig den virkelige oppgangen ikke kommer før Lugano i juni men så fort SRC melding kommer er mye avklart ifht. safety for Arm 4. Da vet vi indirekte om de kan velge 20/100 som Paradigme-dose eller ikke. Er safety OK for denne dosen, blir det mest sannsynlig dosen som blir valgt for Paradigme, med mindre effekten ikke er vesentlig bedre enn 15/100.