Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Vil påpeke der er mye informasjon vi vet som skulle tilsi en høyere verdi til NANO enn vi ser i dag. Derfor jeg ikke er overbevist om at 20/100 vil være kursdrivende uten at selskapet selv markedsfører det slik, ikke bare børsmelder. Men, jeg har som sagt valgt å satse på at jeg tar feil, kortsiktig oppside *2 + langsiktig oppside, R/R er unektelig gunstig.

Til dette, tror jeg oppriktig talt at det ikke har relevans lengre, og har ikke hatt det siden midten av januar. Da tror jeg ustabilitet i verdensmarkedet om dagen, trump og oljekurs, kan redusere invisteringsvillighet i risiko-aksjer hos store aktører.

Listen til å være optimistisk for NANO er lang, for min del, det at selv med negative resultat på 20/100 har de et produkt som kan gå til markedet, et svært viktig moment.

2 Likes

Litt “off-topic” men denne filmen bør alle Nano aksjonærer få med seg. Ligger på Netflix.

4 Likes

Driver og ser Spartacus nå, lurte på hvorfor de byttet skuespiller til jeg googlet han. Tragisk…

Se den dokuen som er linket over. Uansett hvor mann du er så kommer det en tåre eller 10.

Har ikke orket bh.

Hvordan tror dere helse-politikken i USA påvirker kursen? I det minste blir vel flere potensielle amerikanske kjøpere av selskapet påvirket?

Glem Nano for en liten stund, nå er det Funcom som gjelder, kjenner dere rystelsene? :grinning:

Duogdu, ta heller Funcom i en av de 211 trådene her inne om de? :joy:

4 Likes

Dama mi slet skikkelig med å se filmen. Det er ikke en feel-good film. Likevel synes jeg det setter det å investere i biotek i et annet lys, og man kan håpe enda mer at de lykkes enn bare rent økonomisk.

Jeg skrev det på twitter: Hver eneste aksje i NANO har en ørliten payload av god karma festet til seg. :wink:

Jeg synes fremdeles situasjonen i aksjen nå minner ganske mye om ventetiden i fjor:

5 Likes

Hehe, morsomt @Savepig - de grafene er jo omtrent identiske. Kjedelig aksje å være i når det ikke er ny info i markedet men den som venter på noe godt… :slight_smile:

2 Likes

Både tidsskalaen og beløpene er jo mye større på graf nr 2 selvsagt, men jeg synes det er påfallende. :slight_smile:

3 Likes

Er det en hode skulder-formasjon med brudd ned fra 87,75?

Jeg kan ikke TA…

Det er en rett til værs-formasjon når de gode nyhetene vi venter på kommer :laughing::+1:

Jeg mener det er feil å bruke TA på Nano nå, all den tid vi vet aksjen vil reagere positivt eller negativt på nyheter. Volumet er også litt tynt til at jeg ville satt noe penger på den formasjonen.

Det er lenge til juni. :slight_smile:

Jeg mener vi vil få melding om både SRC avgjørelse og dose valg til Paradigme før den tid.
Har ikke tenkt å selge før juni uansett, så tenker jeg det får gå som det går :slight_smile:

SRC er vel meldepliktig på børsen, og at det kommer litt mer krydder i form av uttalelser i retning Paradigme må nok forventes.
Bare litt over en måned til aksjene kjøpt i desember står fritt til handel på børsen, vet ikke om det har noen effekt, men kan vel kanskje bli litt salg om de har fått kalde føtter pga røde tall i mange måneder.
Tenker positiv melding fra SRC kan nok bli brukt til å fyre litt under fra NANO, markedsføring i retning juni.

Hvilke aksjer tenker du på da? Emisjonsaksjene eller aksjene ledelsen kjøpte?

Emisjonsaksjene til 500 millioner mener jeg å huske hadde en klausul om 6 måneder.