Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Info, program, streaming fra Barcelona. Jeg har ikke anledning å følge nå, men hvis noen følger, fint med resymé :slight_smile:

http://onsite.eanm.org

Edit: Ser ut til at Nano skal ha en presentasjon på tirsdag kl 1540:

http://onsite.eanm.org/index.php?p=recorddetail&rid=2855589649d2bc0fdbe0e8246a9003b4&t=browsesessions

Også i morgen kl 0800

http://onsite.eanm.org/index.php?p=recorddetail&rid=d1f53201d5c9f4970df81f9f45460e9a&t=browsesessions

RSI synker massivt nå.

1 Like

Fortsatt rundt “overkjøpt” territorium (>70).

2 Likes

Ser ut som jeg har gjort en blemme her. Skulle solgt når den ikke brøt gjennom. Bør jeg ta tapet om jeg kommer meg ut på over 60? Eller bare la det stå og kanskje kjøpe mer om den kommer ned mot bunnen av trader intervallet der?

Sykt enkelt i etterkant. :stuck_out_tongue:

Jeg kommer til å frigjøre midler og kjøpe mer om den faller mot lavere 50, før det er det bare å bite tennene sammen.

Enig med Boven. Jeg vurderte salg i går på 63 men snittet mitt på 50 kr (nå, hadde 40 kr tidligere) kommer vi ikke i nærheten av uansett, jeg ser det ikke for meg, så jeg holder heller og akkumulerer hvis den kommer ned mot 54-55.

1 Like

Jeg tør ikke starte å trade. Utløser en stjernesmell i skatt :grin:

Vi får se utover i uken, jeg håper den flater ut på høyt 50-tall før den tar sats igjen.

1 Like

Er temmelig ubekymret her, eneste er at jeg burde vært litt tøffere på trading, det tekniske skrek at det var sannsynlig med en tur under 60. Læring. :slight_smile:

2 Likes

Enig Boven. Jeg trakk mitt salg på 63, men gidder ikke å selge nå. Tenkte “nå går den ned mot 56”, og der er vi i dag. Hvis den kommer 54 må jeg få fingen ut og selge unna noe annet og kjøpe meg opp!

Ja, mellom 52 og 54 kjøper nok jeg også noen aksjer, 54 og over sitte i ro, mellom 50 og 52 troller jeg thejoker i funcomtrådene, etablert under 50 gråter jeg og panikkselger. :stuck_out_tongue:

Det er sånn som dette det har vært siden april, når vi traff 20 etter å ha tuppet borti 28 noen dager før føltes det heftig, dette er jo standard i forhold. :slight_smile:

Chart:

2 Likes

Well hello there Goldman Sachs. 20.000 nettokjøpt fra utlandet og vi er tilbake i null.

1 Like

Hyggelig å se at den snur og at bunnen ligger rundt rundt 55-56. Lurer på hvor den etablerer seg nå. Det er heller ikke lenge igjen til Q3 og SCR med resultatfremleggelse.

Har forresten sett litt gjennom PDf’ene på hjemmesiden, og med chimeric varianten av antistoffet HH1 er det mulighet for at Betalutin kan benyttes flere ganger på samme pasient. Gammelt nytt, men jeg har ikke fått dette med meg, og det ble diskutert tidligere i tråden.

"We are now developing a chimeric version of the HH1 antibody that can be used for
multiple treatments. " http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/EANM%20poster%20-%20Hamburg%202015.pdf

3 Likes

Jeg fikk ingenting på 54 :frowning:

1 Like

Wtf som den fikk gass på seg da. Inklusive penger satt inn den siste uken er jeg plutselig i ath på porteføljen.

3 Likes

Wtf som den fikk gass på seg da. Inklusive penger satt inn den siste uken er jeg plutselig i ath på porteføljen.

Tipper det er den der Pareto kunden de snakker om på HO som har hamstret. Han ville jo ha aksjer under 60 kr og kjøpte seg nok opp frem til 60 og fikk med flere som kastet seg på toget… er skikkelig sur for at jeg ikke la meg en krone høyere :frowning:

Haha, Paretokunden ja. Jeg er ikke helt sikker på om jeg kjøper all den spekuleringen der. :stuck_out_tongue:

Hjalp jo at GSI dro til med 50.000 nettokjøpte. Har Costa sjarmert noen gamle bekjentskaper over tapaskannapeer i Barcelona?

1 Like

Eller 62162 nettokjøpte for å være nøyaktig :slight_smile:

2 Likes

Viser ikke like mye styrke i dag. Kan fort bli for sterk motstand her uten news. Jeg selger ikke det jeg har, tror ikke den faller så langt ned (50) men gjør den det dobler jeg :slight_smile:

1 Like

Spent på Q3 :slight_smile: Noen nyheter som øker sjansen for at det går bra hadde gjort seg nå ^^

1 Like

Martins1m
Spent på Q3 :slight_smile: Noen nyheter som øker sjansen for at det går bra hadde gjort seg nå ^^

Tror ikke vi får de store nyhetene på Q3 men SRC skal komme med sin endelige avgjørelse basert på data fra ARM 4 i Q4, så desember kan bli fin måned :slight_smile:

1 Like