Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hva har du tenkt å gjøre ifht. Nano i morgen?

  • Gevinstsikrer nok litt på vei opp.
  • Gevinstsikrer alt på vei opp.
  • Laster opp mer på vei opp.
  • Selger noe annet for å komme meg inn asap!
  • Ingenting. Skal poppe popcorn og nyte showet.

0 stemmegivere

(Tenker å lodde stemningen litt på hva folk tenker å gjøre - helt anonymt selvfølgelig :slight_smile: )

Ble 3 alternativer på meg, siden jeg er usikker :sweat_smile:

“Ingenting. Skal poppe popcorn og nyte showet” :smile:

3 Likes

Hehe, glemte å sette inn min og max verdier. Får ikke endret nå… :japanese_goblin:

Det blir spennende i morgen rett og slett. :slight_smile:

Akkurat som da vi raste fra 28 til 20 etter AACR, så kostet det litt å sitte i ro denne gangen og, men håpet lever om at vi får solid betalt. :slight_smile:

Verste er at fallet vi nå fikk fra ATH til 80 er faktisk ikke så veldig mye større i prosent enn det jeg refererer til i fjor, meget sammenlignbart.

4 Likes

Vanskelig og si. Slik jeg ser det er ikke godkjennelse/suksess en absolutt forutsetning for de andre kliniske programmene. Men Betalutin er en viktig del av behandlingen de utvikler for 2FL og DLBCL, mens for 1FL benytter de seg av en legemiddelkandidat som er veldig lik Betalutin (Har likevel noen veldig klare fordeler) mot 1FL. Dermed kan det jo tenkes at det blir vanskeligere for Nano og få godkjent de resterende behandlingene hvis Betalutin ikke blir godkjent. Det vil iallefall ikke bli lettere.

Et annet viktig poeng er at Betalutin mot 3FL er kommet mye lengre i den kliniske utprøvningen enn resterende kandidater. Selskapet sikter mot godkjennelse i 2020. Hvis de får Betalutin på markedet til estimert tid vil dette bringe inn intekter som helt/delvis vil kunne finanisere de resterende kliniske programmene deres. Jo større inntekter fra Betalutin, jo mer av pipelinen vil de kunne finansiere selv. Dermed vil selskapet ha et mindre behov for ekstern utvannende kapital. Jeg anser ikke godkjennelse/suksess med betalutin som en absolutt nødvendighet for at Nano skal lykkes, men det er fortsatt en viktig brikke for Nanos suksess, speiselt for å sikre en hyggelig reise for aksjonærene fra 2020 og utover. Skulle Betalutin ikke bli godkjent/en suksess vil nok dette gå hardt utover kursen kortsiktig.

1 Like

Hele strategien til NANO sentrerer rundt å sikte mot godkjenning for en mest mulig sannsynlig indikasjon i første omgang, så det vil være et meget stort setback for selskapet om man ikke treffer de strategiske mål med tanke på hvis og når Betalutin godkjennes for 3L FL.

http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/Sound%20file/Capital%20Markets%20Day%2017-11-2015/Marco%20Renoldi%20-%20Cap%20Mkts%20Day%2017%2011%2015.pdf

Men er enig i at det er ikke er en absolutt forutsetning, med emisjonen i 2016 og all den forskningen de nå får gjort parallelt bygger de opp kunnskap og data langt fortere enn vi trodde på starten av denne tråden, så de har flere ben og stå på og hakket lavere risiko,

2 Likes

Takk for utfyllende svar! :slight_smile: Vi får satse på innertier med Betalutin 3FL og at de neste programmene da får de beste forutsetninger regulatorisk og kommersielt :smile:

Noen som vet hvor lang tid tok det før Nano kom med oppdatering på lymrit 37-01? Et scenario der Nano kommer med gode kliniske data i lymrit 37-05 allerede i høst ville vært turbobull.

@Boykie
Ganske sikker på at det ble rapportert to ganger i året, med drypp på kvartpresentasjon da også.

Hvis noen kan verifisere er det fint.

Det jeg vet er at de rekrutterer som bare det på Lymrit 37-05:

På bakgrunn av dette er jeg forholdvis sikker på at de kan presentere de første dataene i høst:

Vi vet jo at første pasient allerede er behandlet. Tipper de har behandlet 3stk nå jeg.
Jeg er egentlig ganske sikker på at de presentere sikkerhet og noe effektdata fra Lymrit 37-05 (DLBCL) på ASH eller lignende konferanse 2H17.

1 Like

Ellers mener jeg vi nå kan sette en stor STREK over salget til Jostein Dahle. Hva tenker du @Evilfreud? :slight_smile:

Tipper markedet trenger litt mer før den ballen legges 100% død, f.eks gode data på lugano.

Jeg håper de tar motet til seg og adresserer dette på radium.

1 Like

Jeg ser ikke for meg hva av troverdighet selskapet eller teknologiplattformen vil ha dersom Betalutin 3FL feiler. Mener de bruker samme leveringsteknologi for 1FL bare menneskelig variant av antistoffet? Således er det en forutsetning at de lykkes med 3FL som en proof-of-concept for teknologien.

Lukker pollen når vi bikker 50 svar :slight_smile:

Et innsidesalg fra en av de mest sentrale personene i et biotek firma bør og kan aldri legges død. Du kan jo spør de som deltok i emisjonenen om de synes det bør legges dødt. Iallefall når det ikke dukker opp en fornuftig grunn til salget.

Det er uansett ferdigdiskutert og jeg tvile på noen klarer å finne nye ukjente momenter.

Innlegg av: Fru.Pedersen (21.05.17 17:23 ), lest 336 ganger
Ticker: NANO
RE^2: Nano- Derfor ser vi analyser med kursmål over 250 i 1H-17
Nano skal inn inn i et årlig marked på 170 milliarder.
Med dine konservative overslag med 30% marked og 30% fortjeneste og en PE på 20 skulle det bli:
170 * 0.3 * 0,3 * 20 = 306 milliarder i Mcap.
Delt på 50 millioner aksjer gir en kurs på 6120.
Var det det svaret du ville ha?

@Boykie hvis du ser utregningen som er linket til over her, den har vel et mye større utgangspunkt enn ditt? Dette er jo iberegnet L2, 1 og leukemi (?) også da regner jeg med.
Altså betydelig større suksess enn bare 3L.

Eneste forskjellen er vel at de benytter seg av en kimerisk versjon av antistoffet som bærer den radioaktive isotopen. Et kimerisk antistoff er delvis humant, omkring 70%. Dermed skaper det mindre immunogenisitet. Dette fører som regel til økt behandlingseffekt og mulighet for gjentagende behandlinger. Dermed ser humalutin ut til å ha noen klare fordeler ovenfor Betalutin. Hvis både Betalutin og hemalutin blir godkjent og har lik affinitet for CD37 ser jeg ikke grunnen til hvorfor man skal benytte seg av Betalutin.

1 Like

Det er jeg enig i.

Mitt poeng var at hvis Betalutin feiler så er det jo no direkte galt med leveringsteknologien, og ikke den radioaktive isotopen, som jeg antar bestråler og gjør jobben sin uansett? Jeg tolker det slik at du mener at hvis de skulle feile i 3FL, så kan det også være antistoffet om kan være et problem, og at hvis de endrer dette til kimerisk versjon så kan det likevel ha bedre effekt enn muse-antistoffet de bruker nå, og dermed fremdeles ha en sjangse for 1FL selv om Betalutin 3FL skulle feile…?

Spørsmålet jeg ikke har funnet svar på er hvorfor NANO i det hele tatt utvikler Betalutin med Humalutin bare noen år bak i løypa, når det virker som Humalutin bare har fordeler ovenfor Betalutin.

Kanskje man ikke må gjennom hele godkjenninsprosessen ettersom så mye er likt? men det tror jeg.