Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Æsj! Klarte ikke å ta traden. Prøvde å komme meg ut på 104 for å kjøpe inn igjen. Da blir det vel sitte stille.

Vil gjerne ha close over 105 men er kanskje litt mye å be om?

Da ble det utgang på 98,75 for forsøk på en liten trade. Legger meg på 96-tallet.

oi, lykke til!

Jau, plukket en krone billigere, så noen hundrelapper ekstra. Fortsatt irritert over at jeg ikke klarte ut på 104. Den som fortsatt hadde hatt pappaperm og god tid.

Nå er spørsmålet - har vi sett LOD? Jeg frykter vi ikke har det, men håper.

Det faktum at aksjen ikke er mer opp på denne meldingen synes jeg er overraskende. Ikke bare har vi fått bekreftet at 20/100 er safe, de utvider også forsøkene for å ha nok datagrunnlag inn mot Paradigme dosevalg. Kombinert med at de kan få godkjent breakthrough therapy hos FDA med et robust datagrunnlag, så taler alt for at denne meldingen burde sendt aksjen over 105 kr.

Rent teknisk ser jeg støtte på rundt 96 (som er kritisk) og motstand på 102 og 105.

1 Like

Nå skal vi nok sakte men sikkert opp mot 105 igjen, det er min gjetning.

3 Likes

Ble ikke noe salg her, kjeg kjøpte heller litt mer på 99. Kunne fått billigere ser jeg, men er heller med å presse opp kursen litt, ikke mye i forskjell for meg i det store bildet uansett :slight_smile:

1 Like

Sjekk tradergjengen har meldt seg på og fylt opp ordreboken på salgssiden:

Dagen utvikler seg foreløpig nøyaktig som jeg trodde.

Edit:
Lol så utrolig lave nettokjøp ift volum.

2 Likes

Økt en del litt under 100 jeg også.
I tråd med plan :slight_smile: Synes 10% er fin pris å ha betalt for å unngå usikkerheten knyttet til SRC-meldingen.

2 Likes

Jeg var ganske sveiseblind når jeg skrev denne posten. ;p

Vel, personlig synes jeg det er latterlig dårlig at den bare går 10% på denne meldingen. Den gikk 10% før Q4 tallene også, men da toppet den på 112.50. Skal vi ha LAVERE topp nå som caset er enda mer derisket og veien er fritt frem for å velge 20/100 til Paradigme?

Jeg velger å tro jeg gjør klokt i å ikke gjøre noe nå. La de få dekke shorten sin billig, innen Lugano er vi uansett nærmere ATH.

P.S - Vi får bekreftelse på en IHS formasjon om den slutter over 96. Potensial opp mot 108-110.

1 Like

Jo men det er jo ikke sånn at all oppgangen nødvendigvis kan utløses i dag. Det er rett og slett for mye tradermoro som pågår til at den kan gå så veldig mye mer enn 10%. Bare sjekk selgersiden.

@Savepig @Nocturne Tenker dere om å fylle på mer nå til under 100-lappen?

Jeg sitter og vurderer det @Gjertsen84 - da må jeg i tilfelle selge APCL med tap… og har ikke lyst til det med en trigger der like rundt hjørnet. Har jo egentlig NOK aksjer i NANO nå, men for meg er dette en no brainer og penger på gata uansett hvor lang horisont man har. Men markedet forstår tydeligvis ikke dette. I mellomtiden gjør jeg som i denne sangen:

Må si jeg ble også litt paff av at den ikke har gått høyere, hadde håpet å nærme meg ATH på porteføljen min idag! :slight_smile: Får bare håpe det blir minst 10-15% idag og nye 5-10% opp imorgen :smile:

2 Likes

kan det få innvirkninger på kursen når USA våkner?

USA er nok allerede våkent og aksjen er nok ikke kjent for menigmann der borte, i hvert fall ikke i så stor grad. Tror ikke det har noen betydning.

Så vidt jeg husker var det ikke uvanlig med stigning i 14-15 tiden under oppgangene i september-desember i fjor

1 Like

Ta det HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT med ro gutter. Vi får data i Lugano. Dataene vil være bra. Costa har sagt det blir en omfattende presentasjon. Muligens noen drypp fra DLBCL i etterkant. Så oppstart Paradigme. Her skal det ikke selges en eneste aksje.

4 Likes