Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Syvende juni, men det inneholder ikke oppdaterte data.

@pdx
Det er en bug som gjør at hvis man starter posten med et ordenstall så gjøres det uansett om til “1.”.

Jeg skrev 7. juni, men det så ut som 1. juni. Hatt samme problem tidligere også.

Fikk du med deg buggen @pdx?

2 Likes

@Superandreas

https://shareville-media.s3.amazonaws.com/cache/ff/2b/ff2bc9c1d46240501db4b28e8c9a98b5.jpg

Her ser du grafen. Som du ser har Betalutin ved 15/40 den lengste tiden før tumorvekst er påvist av alle, ta det sammen med en mild behandling mot syke, slitne pasienter, og betraktelig bedre resultater enn dette (skal man tolke det Nano selv sier) på 20/100, så har de et meget bra produkt bare der!
Så har du Humatulin som kan bli meget inntektsbringende, medisinske forsøk mot leukemi osv. :slight_smile:

Aksjonærene stoppet opsjonsfesten. Det hadde jeg ikke trodd.

1 Like

Egentlig betimelig, ledelsen er rimelig saftig kompensert fra før, så de kan fint få levere en runde til på roadmap.

Paretotoget duret akkurat ut fra stasjonen og snappet opp en del billetter på veien.

2 Likes

Skrev på chatten at vi slutter over 100 i dag når den stod i 98. RT 101 nå. Ikke undervurder OHSen :slight_smile:

3 Likes

Er visst en del nordnettere som benytter sjansen til å komme ut sånn ca i null.

Oslo (TDN Finans): Nordic Nanovector har en kontantbeholdning som er ventet å være tilstrekkelig til å nå den regulatoriske godkjenningssøknaden for Betalutin i første halvdel av 2019.

Men for å lykkes med å ta Betalutin alene til det amerikanske markedet må selskapet bygge opp salg og markedsføringsressurser i USA, og for å gjennomføre det, må de hente mer penger.

  • Hvis vi bestemmer oss for å ta Betalutin til markedet alene må vi bygge opp salg og markedsføringsressurser og det må starte før vi leverer godkjenningssøknaden til amerikanske helsemyndigheter (FDA). En slik beslutning vil, på det aktuelle tidspunktet, resultere i behov for ytterligere kapital, sier finansdirektør Tone Kvåle i Nordic Nanovector til TDN Finans i forbindelse med førstekvartalspresentasjonen onsdag.

Kvåle understreker at å ta produktet til markedet alene uten en kommersiell partner har vært planen til selskapet hele tiden.

Informasjonen om at Nordic Nanovector har kontantbeholdning til å ta selskapet frem til etter innlevering av regulatorisk godkjenningssøknad i første halvdel 2019 er kjent fra selskapets kvartalsrapport.

Videre sier administrerende direktør Luigi Costa i Nordic Nanovector at han mener Betalutin har en gunstig produktprofil i forhold til eksisterende legemidler under utvikling på dette feltet.

-Vi vet at konkurrentene observerer oss akkurat som vi observerer dem. Innen hematologi, herunder behandling av non-Hodgkins lymfom, mener jeg vi er et lovende selskap, hvis man skal bedømme ut fra data som har blitt frigjort så langt, sier han til TDN Finans.

Videre sier Costa at selskapet ikke kan gå ut med detaljert informasjon om fase 2 Paradigme-studien som starter i andre halvår 2017 på nåværende tidspunkt, men han understreker at de vil gi en oppdatering av fase I/II-studien i forbindelse med International Conference on Malignant Lymphoma 14-17 juni.

[email protected]

TDN Finans, +47 21 95 60 70

1 Like

Forsåvidt ikke noe nytt. Og hvis de trenger penger da om ca 2 år, har de ikke solgt selskapet. Blir gjerne med på en sånn emisjon med det formålet på det tidspunktet! :smiley::+1:

Tror ikke vi kan bli med på en sånn emi uten å selge noen aksjer for å finansiere emien da kursen nok står i 500 pr aksje :joy:

3 Likes

Hvordan fungerer det i forhold til aksjepris på emi, repemi osv? Er det ikke sånn at nåværende aksjonærer får en bedre pris en kursen den dagen det settes? Aldri vært med på sånt, eller satt meg noe inn i det.

Dette varierer veldig. Noen ganger er det for sent å få inklusive retter når meldingen om emisjon kommer, andre ganger får man noen dager på å handle aksjen inklusive retter. Kursen vil uansett justere seg etter emisjonsmeldingen.

Ok, takk for info. 4 dager på rad med oppgang, kontoen min har økt rimelig mye på de dagene, siden den er bare Nano :slight_smile:
Spennende framover også, med Jeffries og Lugano rett rundt hjørnet!

Det blir ingen emisjon før 2018. Garantert.

Enig der, tidsforløpet, kontantbeholdningen og fremdriftsplanen til Nano tilsier vel en eventuell emi til slutten av 2018, starten av -19 ettersom jeg forstår. Noen andre som har synspunkter på det?
Edit: er vel mye for å sende et sterkt signal til big pharma om at Nano kan og vil gå all the way selv, så eventuelle oppkjøpstilbud må være store for å være interessant. :grin:

Jeg tror ledelsen har vist at de evner å være temmelig opportunistiske, så om de ser at det bygger seg opp en voldsom etterspørsel etter aksjer i markedet igjen ser jeg faktisk ikke bort i fra at det kan komme en ny lignende innhenting på nytt.

Men en partneravtale er også noe som kan komme helt ut av det blå.

3 Likes

På dette tidspunktet ville jeg heller hatt en lukrativ partneravtale enn emisjon, de trenger jo ikke de pengene før om mye over ett år minst. Ettersom jeg forstår da.

holy shit

Så ikke den komme. Er dog ikke så bekymret.

1 Like

Kjøpt deg inn i Nano? :blush:

Nei, er dog ikke bekymret, tror det kommer muligheter på sikt. Men jeg fatter ikke hvorfor de kommer med den utalelsen. Virker jo helt amatørmessig. “Ja vi må hente penger en gang, kommer nok en emmisjon om 2år”. Hva feiler dem.

Står ikke emisjon et eneste sted i artikkelen.

Kan være partneravtale etc.

Enig i at det er merkelig, men Tone Kvåle svart vel bare oppriktig på direkte spørsmål. Kokes suppe på en spiker, og det virker som markedet Også synes det. Artikkelen kom 16:05.