Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Åja sånn. Ja at de trenger penger om 18 mnd for å komme inn på det amerikanske markedet er vel et luksusproblem? Er jo også et signal til eventuelle kjøpere, big pharma tenker jeg.
Men er fersk i gamet selv, så vi får se. Ser meget lovende ut framover hvertfall!

1 Like

Å gå til markedet selv koster mye, men er MYE mer lønnsomt for aksjonærene. Minuset er jo at de trenger mer penger for å klare det. Men det kan som du sier være et signal til BIg Pharma at de bør komme på banen om de skal ha sjangs. Jeg synes uansett det virker rart å komme med dette.

Endret innlegget lenger opp.

Mulig det blir en kortsiktig nedgang i kursen pga dette, hvem vet.

1 Like

Artikkelen ble lastet opp 16:05. Hva skjedde med kursen ut dagen?

Holdt seg bra. Jeg fikk børsmeldingen på mail 15.50.

For en tullete artikkel. “Ja, vi skal ha emisjon i 2018 dersom vi lykkes med produktet og skal ta det til markedet alene”. What a shocker… :smile:

1 Like

Som jeg skrev over her, det må jo når den tid kommer være megabull og et luksusproblem vel?

For å si det sånn, hvis de trenger penger fordi Betalutin har fått FDA godkjenning og de skal ta det til markedet selv så kan jeg garantere det blir kamp om aksjene :slight_smile:

5 Likes

Når og hvis PARADIGME viser positive resultater fyller NANO opp et obligasjonslån på en milliard spenn på en eneste formiddag uansett.

4 Likes

Ikkesant.

Ordet emisjon nevnes ikke i artikkelen.

Blir det aktuelt kan de hente penger gjennom partner, lån eller emisjon. En evt. emisjon for å få ferdig forsket produkt til markedet blir på over 250 i kurs, det er jeg ganske sikker på.

3 Likes

Så gjennom webcast nå, og jeg er litt målløs må jeg si. At kursen ikke gikk 20% på de uttalelsene de kom med der er litt beyond me. Det virket jo som om det nesten ikke var tvil i gjengen om at de ville få Betalutin til markedet. Kan jo skjønne gliset til samtlige mtp. alle aksjene og opsjonene de sitter på… og kjenner meg mer og mer frustrert for at jeg ikke oppdaget Nano tidligere.

Merker jeg heller mer og mer mot å gå long med alt her nå. Klarer ikke tanken på å prøve trade noen tusen kroner i fare for å miste neste legg opp. Triggerlisten er også herlig, de som forventer en dødperiode etter Lugano tror jeg vil gå på en smell.

Spesielt Hemalutin og DLBCL + Rituxi kombo studien kan bli skikkelige game changers.

Om alt går inn her… ja, tør nesten ikke tenke tanken! :slight_smile:

P.S - var ekstremt morsomt når Costa forsnakket seg og Tone måtte dulte borti ham :smile:

1 Like

Problemet er at Costa forsnakker seg og bruker store ord relativt ofte. Så tror effekten på markedet av uttalelsene hans blir mindre og mindre. Spesielt etter at de måtte dementere det han hadde sagt fordi det var helt feil.
Eller ble oppfattet feil av markedet.

Det han forsnakket seg på nå var at de fikk spørsmål om hvor mange pasienter de hadde behandlet og det kunne de ikke svare på, for Costa sa at flere av konkurrentene nå fulgte med på dem, og de hadde indikasjoner på at mange av konkurrentene var nervøse basert på dataene Nano hadde presentert.

Så forsnakket han seg rett etterpå med å si “vi har jo egentlig behandlet mer pasienter enn det vi skulle” eller noe sånn - og da dultet Tone borti ham :smile:

3 Likes

Jeg synes også det var veldig rart at markedet ikke reagerte mer.

Svaret Lisa Rojkjaer gir på spørsmålet rett etter at Costa forsnakker seg er bare helt rått. Økt predosering påvirker ikke effekten! Mao. kan vi påregne at effekten ligner 20/40.

2 Likes

Pokkers helligdager vi har hele tida! :smiling_imp: minihelg imorra, hva skal man gjøre da? :sweat_smile:

2 Likes

Bet meg også merke til dette. Jeg tror data fra Lugano kan bli veldig, veldig bra. Det er nok også noe av grunnen til at Costa sa at de ikke kunne si så mye, det er mange konkurrenter som er nervøse nå.

Får vi en reprise fra høsten 2016? Mye tyder på det…

2 Likes

Tenker selv på om vi får reprise på sommer 2016. Når det eventuelt kan være lurt å trade seg litt ut i forhold til sommeren, for så å gå inn igjen.

Slik jeg ser det så blir jo sommeren i år annerledes enn i fjor da det først og fremst kommer oppdateringer fra Lungano i midten av juni. Så kommer doseringsvalg for paradigme og selve oppstarten av paradigme. Usikkert akkurat når dette skjer, men forhåpentligvis så er dette triggere som er med å holde momentet oppe. Men hva som er lurt kommer jo an på om du skal slitte long eller ikke. Kan være smart å selge litt i forkantan av lungano, evt rett etter, men med alle de andre triggerne i pipen fremover kan aksjen plutselig stikke og da var det ikke lurt å selge i det hele tatt. #tåkefyrste2017

4 Likes

@Gjertsen84 I Webcasten sa de jo at sentrene alt var satt opp for å ta i mot pasienter og study design avklart. Det som gjenstår er doseringsvalg og jeg tror den meldingen kommer kort tid etter Lugano. Da er det ingenting i veien for at Paradigme setter i gang. Og så fort Paradigme er i gang så kommer større fond inn osv.

Jeg skal som sagt sitte ganske lenge med mye, og trader ikke før Lugano :slight_smile: