Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Formel : Snittkurs idag * antall aksjer = sum

snittkurs aksjer du kjøper idag * antall aksjer = sum 2

sum+sum2 = totalsum. totalsum/antall penger brukt på nano = nytt snitt.

Supert! Takk :slight_smile:

Takk for påminnelsen, sjekka nå og pengene er klare for nye aksjekjøp :smiley::+1:

1 Like
1 Like

Kan godt hende den skal videre ned, men den skal etter all fornuft også opp etterhvert, da de fundamentale er blitt bare bedre siden desember når kursen var oppe i 129. Jeg handler mere nå hvertfall, fyller opp den langsiktige posten.
Men klok (?) av skade blir jeg å gevinstsikre noe på veien :grin:

1 Like

Sitter og tenker på hvorfor ikke resten av ledelsen gjør et innsidekjøp nå.

Det kan være noe i kulissene.

Merk “kan”.

De har nok opsjoner til å bli vanvittig rike uansett, så motivasjonen for aksjekjøp er ikke all verdens selv på lav kurs.
Samtidig ble det jo mindre opsjoner etter GF, så de kunne jo kjøpt litt i markedet nå, men selvsagt ikke hvis det er noe info på vei.

1 Like

Jeg tenker det er så enkelt som at de allerede har aksjer og opsjoner i bøtter og spann. :slight_smile:

Ene direktøren i Link gjorde jo et svært innsidekjøp typ 2-3 dager før et større oppkjøp ble annonsert uten at det ble noen sak, så jeg lurer veldig på hvor lang karantere folk tror det er mellom innsidekjøp og news?

Det må vel være mye verre at det blir gjort innsidesalg rett før noen negative news skjer?

Spekulativ dobbelt bunn på 67?

Mye lettere å ta folk når det er negative news. Dog mistenker jeg at Nano gutta har orden i sysakene. Er ikke førstereisgutter. og de vet de blir rike på sikt.

1 Like

Jeg ser primært på nano de siste månedene som en interessant læringsprosess for min egen del. Et lite tupp i egen ræv når det gjelder å realisere gevinst. Når det er sagt har jeg tradet snittet mitt ned med godt over 10 kr, og skal være godt rustet. Fundamentalt er jeg veldig lite bekymret.

1 Like

Da var vi inne igjen. Gode ting!

Er dette den endelige bunnen?
Både DNB, netfond og PAS solgte vel en del i går, og det er i hovedsak disse som tilbyr belåning, og det er nok sannsynlig at en del har blitt tvangssolgt.
Det er en kraftig lærdom hos de fleste denne utviklingen man har sett siste tiden.
Det er jæk… skummelt å belåne slike aksjer som er såpass forventningsdrevet da de kan ramle 30-40% uten at noe fundamentalt er endret.

For min del har jeg bestandig hatt strategien om å sitte i båten helt siden før den kom på børs, og den følger jeg enda. Så får vi se om den tar seg opp igjen når stormen har roet seg ned litt.

Må jo bare gi honnør til de som har spådd denne utviklingen, og håper at det kun er tradere som har solgt sine aksjer på disse nivåene.

Gjør klar for rally :smile:

1 Like

Hvis det nå skulle skje at 67 var bunnen (jeg tar det overhodet ikke for gitt) så er det nesten skummelt hvor nøyaktig TA kan være.

Jeg bomma med 1.50 da… :stuck_out_tongue:

Vurderer å kaste meg på rallyet intradag nå

TA blir vel fort en selvoppfyllende profeti når man ikke har noen andre holdepunkter å gå etter, så det kan godt vise seg å stemme veldig godt.

Stort volum, nesten 25 MNOK før 1,5 time!

Rettelse: 27 MNOK

Lukter shortinndekning her eller?

Traff nesten bunn idag, hentet en liten porsjon til på 66,55 :smile: Veldig klar for litt klatring nå!

2 Likes