Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hihi, det er kanskje litt ambisiøst og sitte å vente på et rally på slutten etter aksjen har gått 8% intradag. :smiley:

1 Like

Si ikke det! Vips så ble det opp over 10%! :smiley:

Noe voldsomt hvor den har gått!

Jeg er nok ikke så imponert over kjøperlisten desverre:
http://www.netfonds.no/quotes/paperbroker.php?paper=NANO.OSE

Enig der… Men må bare krysse fingrene for morgendagen nå! Regner med det blir mye bedre volum imorgen! :slight_smile:

Det skal bare en eneste institusjonell investor til inn (typ topp 30 materiale), så har vi en ny støtte etablert på ca 30, det er jeg helt sikker på. Men jeg tror ikke vi fikk denne i dag.

1 Like

Anbefaling fra Investtech:

  • Nordic Nanovector ligger nær gulvet i en stigende trendkanal. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjøpsinteressen blant investorer er økende. Dersom man får et etablert brudd gjennom trendgulvet, vil det indikere en svakere stigningstakt. Positiv volumbalanse er et sunnhetstegn. Det viser at aksjen stiger på høyt volum, mens den reagerer tilbake på lavt volum. Dette indikerer at investorer er redde for ikke å komme inn i aksjen når noe skjer, mens de er avventende til å selge på fallende kurser. Aksjen har noe motstand ved 27 kroner, og etablerte noteringer over dette nivået vil åpne for videre oppgang. Med en gjennomsnittlig kursendring pr måned på 30 prosent, er risikoen høy. Vurdering: Kjøpskandidat, skriver Investtech.

Gjenstår å se om det blir noe økt interesse etter besøket i San Francisco og København denne uken. Har ikke troen på det blir noen nyheter før om 1-2 måneder, men kommer det litt flere kjøpere på banen kan vi fort bryte motstanden rundt 27-28.

Feriepengene er også rett rundt hjørnet, er nok et par personer som tenker å gå inn da! :slight_smile: Heldigvis sitter jeg godt plassert i NANO med et snitt på litt over 17, så skal nyte ferden oppover utover året!

2 Likes

Min strategi frem mot 2017 blir å tjene opp så mye som mulig på trading i blant annet Funcom, samt noen mindre potter i Axa og Gig. Mot slutten av 2016 skal alt inn i Nano. Samarbeidsavtalen som trolig kommer sommeren 2017 er sikker 5-dobling. Og på 3 års sikt er det mulighet for 10-doblig eller mer. Produktet er så godt som sikkert i markedet :slight_smile:

Hva tenker dere om presentasjonene fremover? Personlig tror jeg ikke det vil gjøre store utslag, og vi må vel vente på pasientdata for de totale 31 i juli før en videre oppgang av betydning.

1 Like

Høres ut som ein god plan det, FreddyG :slight_smile: Hadde jeg vært flink på trading hadde nok jeg også gjort noe lignende.

Tror ikke det blir spesielt mye nytt de kommer med på presentasjonene denne uken, kanskje små oppdateringer på pasientdata, men ikke noe vesentlig. Får krysse fingrene på at noen investorer fra USA eller Danmark kommer inn på banen!

2 Likes

Ser ikke bort i fra at det er spot on.

Hva tenker dere om presentasjonene fremover?
Personlig tror jeg ikke det vil gjøre store utslag, og vi må vel vente på pasientdata for de totale 31 i juli før en videre oppgang av betydning.

Blir spennende å se hva årene som kommer bringer oss! :slight_smile:

Edit:

Ser ut til at vi skal klatre litt idag. DNM tok et jafs på 160k aksjer fra en Non-member, det må da være et godt tegn! :smiley:

4 Likes

Teknisk ser det nydelig ut, vi er tilbake i den bratte langsiktige trendkanalen som har fulgt SMA50 i et par måneders tid nå.

1 Like

Jeg har en følelse av at vi vil ligge i rommet 24-27, slik som vi gjorde mellom 21-24. Dersom motstanden på 27 ryker er det kun en svak motstand rundt 30, og deretter lite motstand før 35-36. Det skal ikke mye til før det smeller oppover nå, men vi må muligens få noen saftige meldinger til sensommer / høst.

Jeg vil være litt optimist her og one-uppe deg litt: Jeg mistenker at vi kommer til å ligge mellom 27 og 30 og stange en periode frem til august… :slight_smile:

1 Like

Sjekk NANO i dag. :slight_smile:

2 Likes

Steike ta! Her gikk det unna! :smiley: Neste litt før godt til å være sant! God helg alle sammen! :slight_smile: Tror nesten jeg må sprette ei flaske vin ikveld, ja…

2 Likes

Dette ble en hyggelig fredag ja! Blir spennende å se om vi etablerer ny støtte på 27 nå.

Ja, får håpe det! 28,7 nå, men regner med det er en del tradere som vil sikre gevinst etter et hopp på 16% så blir nok litt ned mot slutten av dagen eller på mandagen.

Forvent at en mengde folk tar pene gevinster.

Men: Det er godt mulig at denne meldingen blir det som tipper mange nye investorer til å ta en langsiktig posisjon, og da er veien til å etablere 30 som ny støtte veldig kort.

4 Likes

Vi havnet marginalt over 27 på fredag, og aksjen steg på høyt volum. 6 ganger høyere enn normalt. Fortsatt bullish hammer, kjøpssignal og lite motstand oppover. Dette i tillegg til all medieoppmerksomhet tror jeg kan resultere i en solid uke!

1 Like

Det som er veldig spennende med denne oppturen er at den kom spontant som følge av en konkret rapport om fremskritt i forskningen. Altså i motsetning til de to forrige som kom på bakgrunn av forventninger og spekulasjoner/håp.

Så får vi bare se. :slight_smile:

1 Like