Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Jeg trader ikke Nano, er long all the way her med et OK snitt :wink:

@holmes usikker på om du har noe å lære av mine krumspring, men hyggelig da.
Men en ting har jeg blitt bedre på: mere tålmodig.
Og i Nano kjøpte jeg på 28, så 104, 93,x og 88? Husker ikke helt, men jeg kjøper ikke mer.

Tenker i utgangspunktet at 30% av porteføljen i ett selskap er nok, blir litt problematisk med prosentregning hvis en skal ha 5-7 selskaper i porteføljen😀

3 Likes

Nice 1!

Mine kjøp var 40, 53, 103, 93. Siste kjøp ikke gjort enda. Blir det til uka? Jeg tror det.

1 Like

Blir mer påfyll for min del her også igjen. Jeg bare klarere ikke å la Funcom være i fred :smile:

Jeg solgte PCIB for å kjøpe Funcom, men ville jeg gjort det med Nano? Aldri. Når nyheten om 20/100 kommer vet ingen, og når den kommer vil kursen eksplodere oppover. Kan være med på risiko, men å være ute av Nano er større risiko enn å være inne IMO… :blush:

3 Likes

Ja, er egentlig helt enig. Likevel, tenkte egentlig at jeg bare skulle vente over launch og et par dager å se hvor det bærer

Jeg skulle puttet pengene i Nano fremfor Funcom på fredag. Nano gikk jo 10%. Men likevel, håper Funcom går bra til uken og Nano ned mot 85 igjen så jeg får lastet med Funcom gevinst!

Det er lov å drømme :blush:

1 Like

Satser på det. Veldig greit om nano ikke stikker av mens Funcom pengene er på vent :smile:

1 Like

Topp 50 økte med 708 576 forrige uke, deriblant KLP AksjeNorge Indeks som er tilbake på topp 16 etter en merkelig uke pause.

Mener den bør ned og teste 93 kr ila. dagen i dag… håper den ryker så jeg kan kjøpe de jeg skulle ha på 86 igjen… :slight_smile:

det er lov å drømme

2 Likes

Er nok kun en pullback til 92-93 nivået etter at motstanden brøt på fredagen. Det skulle forundre meg om nivået ikke holdt nå. Tror muligheten for billigere aksjer er forbi.

Der var vi på 93 blank. Jeg tror ikke det holder @FreddyG :wink:

Tror ordreboken skjuler mer enn det vi ser her :slight_smile: Vi får se utover dagen

92 blank nå… going down! :smiley:

@FreddyG - husker du volumet på fredag? Ekstremt lite volum nå?

1 Like

91,25 folks… how long can we go? OK. Jeg skal slutte… :wink: Syltynt volum da?

Første bounce på det runde tallet 90. I forhold til den siste tiden er ikke volumet utrolig lavt, snart 200.000 allerede.

Mange av de faste traverene som rister litt i treet. :stuck_out_tongue:

Det er et merkelig punkt å snu på. Jeg ville trodd den skulle teste støtten litt lenger nede. Følger med. Mulig jeg må omdisponere noen midler her straks…

Kjipern at Clarcson Platou Markets selger igjen i dag allerede, jeg hadde et fromt håp om at det var en shippingriking som ville posisjonere seg når de kjøpte 10.000 på rappen på fredag.

Jaja, nå så er bunnen satt rundt 85-86. Tåler fint en ny nedgang dit. Sitter uansett støpt de neste par månedene i påvente av resultater

@Nocturne, hvis det er lov å spørre, hvordan tenker du i en slik situasjon som står nå. Du har sagt du skal inn med ca. 2000, hvis jeg ikke husker feil, og du vil helst inn rundt 86, men samtidig kan nyhet komme når som helst og kursen fort kan gå. Hvordan gjør du avveiningen mellom å vente/kjøpe. Setter du en kjøpsordre som du uansett står ved, også får du heller “løpe etter toget” eller ser du det som tapt hvis den går før, men da holdt du deg til den bunnen håpet på.

Ble litt kronglete forklart, men håper du forstod. Interessant å høre hvordan andre tenker :slight_smile:

1 Like