Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Jeg ser at LOA har økt fordi DNB tror at det kan holde med et utvidet fase 2 (pivotal phase 2) for godkjenning. Altså slippe fase 3, samme greia som jeg har nevnt i PCIB-tråden.

However, we believe that both the LOA of 15% from the general data and the c25% (c23% to
c27%), as indicated by the orphan drug oncology data, might be too conservative, as we have
started to see quite a few approvals based on pivotal Phase II data (as Nordic Nanovector
also expects for Betalutin). Hence, if it were to get the drug approved, based on the pivotal
Phase II data, one could claim it is in effect in Phase III rather than Phase II, taking the LOA
up to c44% for orphan non-oncology drugs (basically in line with the data from DiMasi of
c37%). Hence, we have updated our model and now include an LOA of c30%, up from c20%.

2 Likes

Synes Merlin på HO ga en veldig grei oppsummering av analysen:

  • The company could well become a
    target for consolidation in the industry.

  • It might realise higher prices for
    Betalutin than we have factored in.

  • With strong clinical data, the approval
    process might be speedier than we
    estimated and thus a launch might take
    place earlier than expected.

I likhet med mange andre forventer og tror jeg Nano blir stort. Håper bare å kunne komme meg ut av noen andre innvesteringer med litt ekstra så jeg kan kjøpe alt i Nano :slight_smile:

1 Like

copy og paste, her er nedsiden:

We still expect Betalutin to have a
meaningful clinical effect. The biggest
risk we see is that the development
programme (which we believe is
ambitious) might incur further delays.
 There is a lot of focus on the NHL
market from many big pharmaceutical
companies; hence the competitive
environment might get tougher.
 Longer than expected approval times
and changes to regulatory conditions.
 Lower realised prices than we factor
into our model.

2 Likes

Jeg har lest meg mye opp på Nano og det de driver med i det siste og har fulgt aksjen tett siden den passerte 30 kr. Har hele tiden ventet på å frigjør kapital for å laste mer og i mens har kursen bare gått en vei. Har vært heldig med en trade (solgte på 55, etter inngang på 40, kjøpte tilbake på 50) og nå skal jeg sitte stille.

Slik jeg ser “nedsiden” er det at kursmålene er for høye ifht. hva folk på f.eks HO tror de kommer til å få for aksjene sine. Jeg bruker Algeta som utgangspunkt og legger på en premium. Havner på 500+ kr men det kan også være totalt bom… :stuck_out_tongue:

Var med på nedturen i Clavis fra 60+ kr ned til 8 så er litt skeptisk til å innvestere ALT i Nano, selv om det akkurat nå er veldig fristende!

Jeg har spyttet inn alle de penger i NANO som jeg kan tilgi meg selv for å tape på en enkelt aksje, og prøver å diversifisere porteføljen ved å spare i andre papirer. Men det er ikke enkelt å holde andelen i porteføljen nede når den vokser så fort. :stuck_out_tongue:

1 Like

Har samme problem her, NANO er kommet høyere og høyere opp i andel. Her har jeg sovet i timen og rapportert feil i “Hva er min portefølje”-tråden. Tror planen blir å vurdere litt gevinst-sikring like før neste fase-resultat foreligger. Da er sikkert HO ekstatiske.

1 Like

Porteføljen min er opp nesten 6% hittil i dag typ. Man er jo nesten dum som sitter med andre taperaksjene som AXA som bare stiger 50% i kvartalet. (Ta meg med en klype salt her. :p)

1 Like

Selg “taperne”

1 Like

Tar skikkelig av i dag. Gøy :slight_smile:

1 Like

Å hei sjekk Pareto daytrader da. var 77.000 netto, nå 55.000

Edit: Nå 43.000

1 Like

Gevinstsikrer for dagen, med tro på lavere inngang før helga. Kursoppgangen virker høy i dag, så snev av høydeskrekk.

Opp 10% nesten i dag, begynner nok snart å stange i taket av trendkanalen.

Fuckings uvirkelig. Heia de som sitter inne, med buksa full av kvinne.

2 Likes

Nei, tror ikke det er lurt å selge enda. Psykologisk nivå på 60 kr, ja. men hvor mye lavere kan du få den nå? Den har høyere close og høyere bunn for hver range. Livsfarlig aksje å være ute av!

1 Like

Og 30 min senere kunne du fått 4 kr mer… :slight_smile:

Kjenner jeg Investtech rett blir det kjøpsanbefaling i morgen, siden vi nå bryter taket i trendkanalen - noe som åpner for enda sterkere stigningstakt.

Det er sluttkurs som avgjør.

Absolutt. Men jeg mener 60 kr var et viktig nivå. Både psykologisk men også pga. motstand i området. Når aksjen brøt gjennom skal det litt mer til for at den skal bikke under. Mulig den går ned til 60, brytes dette kan den gå ned til 55 igjen, men toppene og bunnene blir høyere, noe som er veldig positivt.

Har ikke vært bort i en så potent aksje før, og heller ikke hatt så bra treff % som jeg har hatt i Nano. Ikke for å skryte, er bare veldig fornøyd med innvesteringen min :slight_smile:

1 Like

Den hadde aldri gått slik som nå om det ikke var for historikken til Algeta, da hadde mange flere hatt en høydeskrekkfaktor ut av en annen verden nå.

Hvis vi stabiliserer oss over 60, så er det helt ellevilt. Empirisk hvis man ser hvordan Nano har oppført seg i år så er nok 60-62 et realistisk sted å kunne trade.

Edit:
Men jeg tør ikke. En ting er at jeg ikke er tøff nok til å gjøre det skikkelig, men jeg er livredd for at jeg ikke ville våge å gå inn igjen.

1 Like

Når er det alvoret begynner her(testresultater og lignende) ?

Det er lovende testresultater gjennom det siste halve året som er brennstoffet i at aksjen nå er mer fornuftig priset. Er bare å ta seg tiden med å lese denne tråden.

Nocturne var litt småskeptisk da vi brøt gjennom 28 som var en drithard motstand, men gjorde hjemmeleksene og kom seg inn i tide. :slight_smile:

1 Like