Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Oj, har du solgt alt? Gått inn i Funcom med det? Du vurderte jo PCIB salg, men det ble Nano altså?

@Nocturne Kødda :slight_smile:
Kunne bare ikke dy meg :blush:

1 Like

Trodde det hadde rabla for deg… :smile:

2 Likes

Håper jeg ikke gikk over streken. Først røk GIG ut, så endel i Axa…

Neida… jeg bare sitter å skjelver - magefølelsen sier jeg ikke har mye tid på å vekte meg opp i Nano før det smeller. Jeg er bare lei meg fordi jeg da må vekte ned i Funcom som jeg nå også har like stor tro på. Jeg ser 2x i Funcom inneværende år og minst 1.5-2x i Nano inneværende år.

Er kjipt hvis det smeller når du er ute…jeg solgte aksjefond, men det tar noen dager før de er i boks, derfor måtte jeg låne noen Axa :slight_smile:

I know… kan oppdatere vekting i min portis-tråd. Men det er sånn type 2/3 Funcom og resten Nano nå.

1 Like

3 Likes

Ohh sh**… :slight_smile:

1 Like

Kaldsvetter du nå? :blush:

Hva synes du om utviklingen av porteføljen min?
Kan fort bli dynamitt, i ene eller andre retningen…:sunglasses:

1 Like

Portisen din er nesten identisk med en kompis av meg sin :slight_smile: Jeg tror den er fin mtp. at du vil lykkes om bare 1 av betsa går inn. Går 2 inn er du millionær og hvis alle går inn, ja, da vet du selv hva som vil skje. Pen utvikling :slight_smile:

Om jeg kaldsvetter? Jo, jeg gjør det litt. Saken er bare den at jeg har bare blitt mer og mer positiv til Funcom, og hadde du spurt meg for 2 uker siden om jeg ville solgt Nano for å kjøpe Funcom hadde jeg ledd deg i ansiktet. Nå var det akkurat det jeg gjorde denne uken, og angrer ikke et sekund på det!

Likevel, målet mitt er å ha 100k aksjer i Funcom long, og minst 5k (helst 10k) i Nano long. Funcom caset har plutselig fått ekstremt potensial - 10-15 kr i år tror jeg er fullt oppnåelig ved bull case scenario, og det er jo slik det ser ut pr.d.d.

Men hvordan finansiere Nano uten å miste Funcomandeler? Den eneste løsningen jeg ser er å selge Funcom før dippene og kjøpe tilbake på bunnene, og finansiere Nano med differansen.

Dette er ekstremtsport (noe jeg merket på den dårlige trad’en i dag), og jeg er stygt redd jeg ikke kommer til å rekke Nano-toget før det er for sent. Magefølelsen sier melding er like rundt hjørnet i Nano, kanskje allerede neste uke… :cold_sweat:

2 Likes

Dette var en test

Kliniske prøver kommer ut i media - et ikke navngitt preparat kombinert med immunoterapi…

2 Likes

Er dette Nano er det jo sykt spennende!! Men han startet i programmet for 12 mnd siden? Så det er ikke i test med 100/20?

Jeg vet ikke om det er Nano, tviler på det - men tenkte at denne tråden var relevant i forhold til hva Nano holder på med. Det spørs om Christie har noen relasjoner med Nano - eller andre selskaper. Kanskje noen andre vet noe her? :slight_smile:

Syke banan hvis dette er Nano!!! Kjenner jeg blir stresset :smile:

1 Like

Det kan ikke være Nano.

“It is the first time it has been tested on humans, with the study taking place at only six centres worldwide.”

Nano har som kjent prøvd Betalutin på folk i lang tid nå :slight_smile:

1 Like

Ja, og i følge artikkelen en av tre der, og en av tolv på verdensbasis. Vet vi om noen som har noen trials pågående med 12 kandidater?

1 år siden ? Samme tid som
https://www.nrk.no/ho/xl/tester-ny-kreftbehandling-1.12812228 ?

Gir ikke mening. Her er punkter som taler i mot - correct me if I’m wrong:

Bob Berry is one of just three people to take part in the trial at The Christie – and one of just 12 across the globe.

Ingen av armene til Nano har 12 pasienter ?

The 60-year-old was diagnosed with lung cancer three years ago, after suffering pains in his shoulder.

Lungekreft. Har ingenting med NHL å gjøre.

It is the first time it has been tested on humans, with the study taking place at only six centres worldwide.

Som nevnt før - Betalutin er testet på mennesker i lang tid nå.

The treatment combines the drug with immunotherapy.

Betalutin er stand-alone treatment. Kombinasjons-studien med Rituximab er ikke påbegynt enda.

2 Likes