Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Kortsiktig trend holder stand, kjøperlisten er mye penere i dag.

Lav omsetning igjen.

Liker caset nå :slight_smile: Mulig jeg tar turen inn når den når 103kr, vil se at optimismen er tilbake først. Ser potensialet før sommeren til rundt 200-220kr/aksje om alt går etter planen.

1 Like

Er litt travel om dagen, er det nokon som kunne tenke seg å oppsummere NANO caset på eit par setningar? :slight_smile:

Hehe les en opp :slight_smile: Det er min vinkling i allefall, fakta finnes det mye av over ^^

1 Like

Vet ikke om jeg helt forstår spørsmålet. Hva er det du lurer på? Hva de driver med? Hva nærmeste triggere er? Kursmål? Etc?

Det meste skal stå her i tråde om du scroller opp og leser fra toppen :slight_smile:

1 Like

Hvis meldingen kommer før den kursen så vil du ikke se den kursen igjen @Martins. Da ville jeg heller kjøpt en lyttepost og hatt noe å snitte ned til. Det er i allefall slik jeg operer i aksjer jeg ikke kan gå “all in” i på et gitt tidspunkt.

Enig :slight_smile: Men Nano går ikke fra 94 til 200 raskere enn jeg kan reagere, og intill videre er jeg litt mer interessert i Funcom. Men som sagt, liker jeg hvordan ting ser ut i Nano nå. Henger kanskje litt mye lit i at den vil stige en del før nyheten slippes.

1 Like

Personlig sover jeg bedre når jeg er inne enn når jeg er ute i NANO.

Allikevel helt lov og forståelig å tenke slik du gjør Martins. Det er også nettopp fordi mange tenker på samme måten at NANO kan få en voldsom fart bare ved et lite løft.

1 Like

Hehe ja det er nok mange som vil få den “å skitt går den nå?”-impulsen.

1 Like

Edit:
Closet på 90 på et kjønnsår i sluttauksjonen, litt betenkelig at CSB plutselig var så grenseløst på selgeren.


CSB D-:

Mark 15:34 And at three in the afternoon Jesus cried out in a loud …
biblehub.com/mark/15-34.htm
Oversett denne siden
And at the ninth hour Jesus cried out in a loud voice, “Eloi, Eloi, lama sabachthani?” Which is translated, “My God, My God, why have You forsaken Me?”

Ble litt ugreit når noen fant ut at de bare skulle DUMPE ut, heldigvis er nordnet på kjøperen.

Den kortsiktige trenden holder med et nødskrik om de ikke selger den enda lenger ned:

1 Like

Herlig å høre Jan Alfheim uttale følgende på Radium - episode 8.

“Nordic Nanovector har resultater i Fase 1 som Clavis bare kunne drømme om. Vi har sett betydelig effekt”.

Ettersom har var med i begge selskaper vet han nok hva han snakker om.

God helg!

3 Likes

Jeg var / er også med i begge selskapene. Desverre…

1 Like

Clavis! Første store tapet mitt. Aldri har jeg hatt så lite behov for lakserende tabletter :smiley:

7 Likes

Dette er vel ikke noe nytt - og hvis det er det - kan han snakke om det før det er sendt melding om det - er det ikke “innside”-informasjon i så fall?

Hehe, jeg var inne med 60k. Tapte alt men fikk reddet stumpene med Aqualis / Weifa spleisen. Du da?

Tok tapet, husker ikke hvor mye det ble, men røk 60 lapper når den gikk fra 60kr til 6kr.

Morsomt vi hadde samme sum inne?! Mener den closet på 8 kr den dagen. Nå forstår jeg plutselig Nanoskepsisen din mye mer @Evilfreud :smile:

1 Like

@Nocturne

Jada, men ikke som CEO i NANO og Chief Business officer i Clavis.

1 Like

Nanopisken handler mest om at jeg kom meg ut i tide av TSW, bare fordi jeg til slutt hørte på småspareren. Var helt fartsblind så ingen av faresignalene, tapte en grei slum penger på å ikke selge før. men kom meg ut med solid fortjeneste.

2 Likes

Det var mange som var fartsblinde der - Kom meg ut på 17-18 i snitt, og var rimelig tydelig på hva jeg trodde om fremtiden.

Jeg gjorde som mange andre, kastet meg inn i Clavis. 650k gitt - og alle vet jo hvor mye som ble shavet bort av verdien — Ikkje brrrrrra!

3 Likes