Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Altså, dette er jo litt bullshit, for det er INGENTING nytt her som ikke har vært skrevet siden emisjonen.

Men det er jo fordi at aksjen kan gjøre sånne hopp jeg har vært utrolig forsiktig med å vekte meg ned.

5 Likes

Det var sykt å se… bare en smakebit på det som kommer! Veldig deilig med 70% av kapitalen i Nano i dag, hehe :slight_smile:

2 Likes

Latterlig! Jeg har bare fått lasta opp halvparten av nanoene jeg skal ha ;(

99 gikk fort…

Jeg ville egentlig vente med å switche mye aksjer fra funcom 2.0 til Nano, men når den går såpass på en sånn melding så måtte jeg bare inn igjen. Vet ikke helt åssen jeg skal fordele det, men men får slikke fingeren og gjette.
Melding: hvis vi har et godt produkt så er det bra.
BOOOM opp 10 %.

Hegnar skriver villig vekk:

Er så latterlig når man sammenligner med funcom egentlig, der skal det baises.

Biotech selskap med 5mrd i mcap og bare utgifter. HAUS HAUS

4 Likes

Hehe, ja Hegnar har vært ganske pro nano hele tiden.

DN derimot hater Nano like mye som Funcom.

2 Likes

Strengt tatt gjelder det vel da for oss (mer opplyste?) å utnytte hause- og baise-mentaliteten til mest ekstreme? All is fair when trading stocks? :wink:

1 Like

Nano skal langt opp! Dette er bare begynnelsen! 200kr innen sommeren og 500 kr innen desember!

#tadetmedenklypesalthauss

5 Likes

3 Likes

Kan ikke si jeg er missfornøyd med en slik melding :smile: Ligger an til ei flott uke, og ikke minst et flott år!! :smiley:

2 Likes

Costa misfornøyd med prisforslag gitt, så han lufter i media at der er interessenter. Vet ikke om dette ville vært en mulighet eller om det ville ansees som lite proffesjonelt.

Who’s your best friend? The longest trend.

6 Likes

Rimelig fornøyd med å ta denne beslutningen for 2 uker siden.

13 Likes

Du milde.

5 Likes

Virker ikke dumt, hadde 35% av portisen i Nano, skulle ha mer men kom aldri sålangt. Solgte idag da, håper på nedgang igjen D;

Var ikke du overbevist om at de kommende resultatene skulle være negative da? @Evilfreud

Det er lov å endre mening, men interessant å høre hva som gjorde utslag for deg.

Jeg antok at mange hadde forlatt Nano til fordel for Targovax , PCIB og andre spekulative papirer, og at et fnyst av godt nytt ville sette joggeskoene i sving.

Jeg fikk rett, en tullenyhet sendte aksjen opp ca 15%.

Så da ble det pen gevinst på et par dagers opphold.

2 Likes