Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Semiconductor (NOD)

NOD - Exercise of employee share options in Nordic Semiconductor ASA

Hva tenker folk om denne fremover?

At det er utrolig irriterende at man ikke slo til på 39 under corona krakket. Nå på 60 er jeg mer usikker

1 Like

Bommet hardt hær selv, tenkte de ville slite mer pga Kina. Men da jeg skjønte at mye av produksjonen var tilbake, var det for sent.

2 Likes

Satser på Asetek

NOD kan være en god aksje fremover selv om du ikke fikk kjøpt den på bunn. Internet-of-Things er en megatrend som kommer til å vare lenge (tror jeg). NOD sin satsning på LTE som er utviklet i Finland har enda ikke kicket inn. Jeg tror det kan bli stort på 1-2 årssikt.

3 Likes

Hvor ligger fabrikkene til NOD? I Kina?

De er såkalt “fab-less”, dvs de har ikke egne fabrikker, men får de laget på ordre forskjellige steder. Tror Taiwan er der de har fått mest produsert.

1 Like

Altså tjenesteutsetting. Flotte greier. Er for tiden veldig skeptisk til å investere i selskaper med produksjon i Kina.

ATH og greier

NOD har faktisk det villeste chartet av alle omtrent

Ser Statestreet har økt på siste oversikt også

Jeg antar at autism mode har blitt engaged men jeg finner ikke ordrespiken i Nordnet, er dette noe som har blitt gjort utenom børsen eller noe?
Isåfall, trodde det var regler om at dette var meldepliktig?


https://newsweb.oslobors.no/message/509236

NOD: Nordic Semiconductor sees Q2 revenue and margin exceeding previous guidance

Nordic Semiconductor ASA: Invitation to second quarter and half year results for 2020

bilde

2 Likes

NOD: Second quarter and first half year results 2020

1 Like
1 Like

NOD - Exercise of employee share options in Nordic Semiconductor ASA

haha trender over alle trender ja, minus tesla :sweat_smile: Bare å gratulerer dere som er inne :beer: :beer:

1 Like