Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nye Nordnet.no

Liker den ikke, bruker heller gamle Nordnet.

2 Likes

Nordnet kjøper Netfonds.

Hvis chartingtoolet til netfonds blir lagt ned så dør jeg.

Kanskje de kjøper Netfonds for å få tilgang til charting tool? De har jo ikke det selv som jeg har funnet iværtfall

De har den der dårlige infrontversjonen…

Er det gratis? Trodde det kostet spenn, og netfonds sin var gratis?

you are very correct

Får håpe det implementeres gratis nå, for å kompensere dere med netfonds i det minste :slight_smile:

Holy shayt, this changes everything!! Fy søren at jeg ikke har sett det der før!

1 Like
1 Like

Nye Nordnet er virkelig i et beta stadie, ettersom det er mange funksjoner som mangler per idag.

Men på en annen side er bra at de har oppgradert det fundamentale i den nye versjonen, så nettsiden blir mer stabil, raskere og blir lettere å legge til nye funksjoner for utviklerne. :smiley:

2 Likes

Nordnet appen. Någon som känner till om Nordnet tänker införa precis som Avanza att man kan se de senaste handeln i appen? Eller ska jag måste skicka mail och fråga.

Mener du kan det nå, men du må trykke kjøp og scrolle ned?

1 Like

Ja rackarns det kunde man. Tack

1 Like

Utlån av aksjer på investeringskonto Zero diskuteres i siste #pengepodden

1 Like

Hei, jeg er relativt ny i gamet, men bruker nordnet nå relativt aktivt til daytrading og swingtrading. Våkner en gang i blant til at kontoen er blitt overtrukket eller at saldoen har krympet over natten. Er det sånn at kurtasjen ikke trekkes fra saldo i øyeblikket man kjøper og selger og at de trekkes om natten eller er det noen andre mystiske ting som skjer?

Kurtasjen trekkes etter dagens slutt/natt. Men, kurtasjen synliggjøres når ordren legges slik at det er mulig å hensynta den. Dersom du gjør flere trades på dagen kan det være lurt å notere aggregert kurtasje dersom du vil unngå overtrekk. Ved overtrekk vil det automatisk bli solgt et tilstrekkelig antall aksjer for å dekke inn om det ikke etterfylles med midler.

2 Likes

Skjønner. Takk for svar :slightly_smiling_face:

1 Like

Ganske stor oppdatering av nye nordnet som må ha skjedd ganske nylig. Tror den begynner å rette seg mer mot det designet som skal bli “1.0” nå.