Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norsk Renewables - småprat (tidl. Norsk Solar)

Financial calendar

Norsk Renewables announces potential share issue

Norsk Renewables: Changes to the Board of Directors

Norsk Renewables AS: Contemplated private placement

Norsk Renewables AS: Contemplated private placement

For meg er det uforståelig at Valinor, som er største aksjonær med en eierandel på 53% i Norske Renewables, kan sette kursen til NOK 0,30. Dette skjer samtidig som det gjennomføres en rettet emisjon uten noen konkrete planer om en reparasjonsemisjon for eksisterende aksjonærer. Noen kommentarer?

Jeg kasta kortene her etter i går, satt igjen med så og si nada uansett, og kjøper meg heller inn på et senere tidspunkt, tror denne går enda lavere

Har heldigvis solgt for lenge siden (med tap), men vurderer å ta et lodd ned mot emisjonskurs.

De har 26% i JV med 915MW (netto 270). Hva er 1MW byggeklart verdt i SA? Fra MGN har jeg lært at det skal være noe lavere enn europeisk pris som ligger på ca. 1mill.

1 Like

Norsk Renewables AS: Private placement of NOK 36.27 million successfully completed

Norsk Renewables AS - Key information regarding potential subsequent offering

Norsk Renewables AS – Ex. right to participate in subsequent offering

Har ikke så god peiling på dette, men trenger allikevel ikke det for å se at noe er spinn hakkende galt. (KAPITALISME / Markeds økonomi slik vi ønsker?)

De fleste vet hvordan det ender om vi spiller Stavanger spillet/monopol, spesielt uten empati eller regler.

Må jo være et eller annet organ som kan se igjennom denne saken, selv om det ikke er Oslo børs. Skal ikke være så enkelt å rane de med mindre kapital lovlig. Hvor skal grensen gå, hva kan vi forvente i fremtiden om dette skal være lovlig.

Håper på kontruktive tilbakemeldinger

Norsk Renewables AS: Notice of extraordinary general meeting

Norsk Renewables AS: Notice of extraordinary general meeting

Financial calendar

Norsk Renewables AS has decided to terminate its market making-agreement with Norne Securities AS

Q4 2023 Financial Report

Extraordinary General Assembly

Notification of transactions by Primary Insiders and Close Associates - Røros Kobberverk AS

Notification of transactions by Primary Insiders and Close Associates