Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Northern Drilling (NODL) 🛢

I utganspunktet så har vel West Mira betydelig bedre klaring en feks COSL riggene og andre eldre flytere. Men det er vel ikke usannsynlig at den er ballastert ned pga uværet som var i området.

Men du kan jo gi oss fasiten tenker jeg :wink:

Hehehe, nei sitter ikke med noe fasit og har ingen spec på West Mira.
Men det er et Moss design, og det er flere rigger med tilsvarende design som ikke har særdeles høy klaring, så tror ikke den har no annet en vanlig ifbm det designet.
Kan ikke sammenlignes med COSL riggene siden de har et helt annet design. Men derimot DS Nordkapp, Scarabeo 8 er mere sammenlignbart.

Hvis jeg ikke husker feil slo vel PTIL ganske hardt ned etter ulykken på innovator og ved nye beregninger var det mange rigger som hadde negativt airgap, også blant nyere rigger.

Jeg har sett rapporten fra Sdrl, det var pga vibrasjon livbåten ble utløst.
Det var ikke mer en HS 8m når ulykken skjedde.

Correction: NODL Annual Report 2019

NODL - 2020 Annual General Meeting

Financial calendar

NODL: Notice of Annual General Meeting 2020

Financial calendar

NODL: Second Quarter 2020 Results

NODL - 2020 Annual General Meeting

NODL: Notice of Annual General Meeting 2021

Flagging

1 Like

Financial calendar

NODL: Annual Report 2020

NODL: Notice of Annual General Meeting 2021

Der kom det en stopp ja.

Ville nok ikke puttet noen kroner her om jeg hadde noe til overs. Mira uten kontrakt. Mulig i cold opplag og Bollsta som flaggskip :pleading_face: ja Bollsta kommer levere, men suges tom av alle sine andres problem :pleading_face:

@Shabbi Du tenker nok på NOL som ble spunnet ut av NODL (som er kun boreskip og fordringer frem og tilbake mellom nodl og verft)

1 Like

Takk sjakk​:+1:t2: For at du gjorde meg helt matt :see_no_evil: Flau for den ja. Ellers så fortsetter hr Shabbi med sine forferdelige analyser når han sent på kveld skulle heller sovet :joy::joy:

1 Like

NODL - 2021 Annual General Meeting