Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Spetalen på gang i Norwegian? Skal norwegian gå over til å drive med eiendom eller bioteknologi? Eller kanskje bli et entreprenørselskap?

1 Like

Skal vel bare inn og ut tenker jeg :wink:

De skal drive med LAKS!

Er vist inn å fly laks til kina :smiley:

1 Like

Godt å se at Jensen har noen han hater mer enn Funcom.

6 Likes

18/03-2019 16:30:32: (NAS) Norwegian Air Shuttle ASA - Selskapets styreleder har meddelt at han trer ut av styret ved årets generalforsamling

2 Likes

Snipp snapp snute så var Kise ute

Kan det tenkes at Bjørn Kise ønsker å selge seg ut av Norwegian, på ett tidspunkt om muligheten skulle være tilstede?

1 Like
1 Like

De flyr faktisk mye laks.

2 Likes

Dette skyldes vel at det nå er MAAAANGE flere aksjer i omløp, så før noen øker shortene sine drastisk vil det ikke synes.

3 Likes

Noen ønsker ikke innlegget, selv om det er rett fra Finanstilsynets sider. Nå går det for vidt her?
Tar med hva jeg skulle gjerne lagt til:
Og det er her jeg mener hunden ligger begravet i Nano.
1 shorterfond ligger åpent med short, mens 6 andre ligger med < 0.5%.
Med den lave omsetningen vi har i Nano, kan disse fondene vanskelig ha fått tak i tilstrekkelig med aksjer? Eller hva?

Kan du ta ting i rett tråd. Dette er nano tråden ikke NAS tråden.

Desuten virker det som du ikke ser hele bildet. Det er MYE mer aksjer i NAS. Så med mindre noen har økt shortene sine med 3x antallet det aksjene de var før emmisjonen så vil de falle utenfor listene til Finanstilsynet.

Flytter denne til NAS tråden.

2 Likes
1 Like

:bear: HSBC cuts price target on Norwegian Air Shuttle to NOK 20

Link?

Er det noen som vet hva kjendisinvestorene kan ha betalt sånn ca for aksjene i NAS?

48,-.

Emisjonskurs 33kr+ 15kr for tegningsretten som de kjøpte av Kjos.

3 Likes