Nei, her er det mange som ikke vet hva de kjøper og hva som kommer. Regner med dette er å presse siste rest ut av småaksjonærer før de andre aksjene kommer…
Synes du selv at de er verdt mer nå enn de var før corona?
Nei, her er det mange som ikke vet hva de kjøper og hva som kommer. Regner med dette er å presse siste rest ut av småaksjonærer før de andre aksjene kommer…
Synes du selv at de er verdt mer nå enn de var før corona?
nei jeg begriper ingenting, og jeg tror også at det er mange som blir lurt her.
Ser at nordnet i det minste har oppdatert antall aksjer til 3mrd og riktig børsverdi, kanskje det gjør at noen får opp øynene.
eller så er det jeg som har misset noe helt fundamentalt her
Når de har neste alle fly på bakken og tilnærmet null i inntekter, utsiktene det neste året ser heller ikke noe særlig ut. Da sier det seg selv at denne er feilpriset, men det er ikke det eneste selskapet på børs som er det…
Kunne ikke vært mer enig.
Jeg er inne i NAS selv og håper de overlever men dette kan ikke fortsette på kortsikt…
Dere høres ut som disse 2.
Jeg kjøpte nå pga dere. Håper jeg gjør noen tusen
Det kan godt hende du tjener noen kroner på det, men det forandrer fortsatt ikke realiteten
Jeg er her for å tjene penger. Takk
Kan godt hende du også gjør det om du kjøper noen aksjer. Du kan gjøre det uten å forstelle det til noen
Nei, rører ikke nas med ildtang på disse nivåene.
OK
solgte emi aksjene i går og tapte 50 lapper på å ikke vente til i dag
Norwegian avlyser kvartalpresentasjonen
Det var synd!
Satt med litt aksjer fra i går… Sitter enda. Jeg tror på 5,-
Her er det mange som løper i samme retning.
solgte 47900.og er rimlig iritert på at jeg solgte dem ja
Kjipe greier!!
leste på hegnar og tenkte hann hadde rett påsto at den heller ville gå til 2kr en 4 eller 5kr
Vel, hegnar har logisk rett.
Norwegian er ikke verdt det nåværende aksjepris innebærer.
på sitt aller høyeste, lenge før corona, var den en gang prissatt nære 13 milliarder NOK, nå er vi over 14 om ikke mer.
Det betyr ikke at den ikke KAN gå høyere på at idioter kjøper / vedder på at nok idioter kjøper, men det er en høy risk for kraftig fall. Ville aldri puttet pengene mine der.
Når jeg ser størrelsen på noen av de postene som går, så tenker jeg at det kan ikke bare være idioter fra Nordnet (jeg er idiot fra Nordnet).
Jeg følger mengden noen dager til.
var dærfor jeg solgte tjente 7 lapper på d.
Om du kjøpte til 1 kr i emisjon og solgte i går så har du vel uansett en fortjeneste på ~200%? Du kunne selvsagt hatt enda mer om du hadde kunnet spå fremtiden, men du kan jo i stedet velge å være enormt fornøyd med den fine fortjenesten du allerede har fått. Dessuten er det jo selvsagt bedre med 1 fugl i hånda enn 1,5 på taket