Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Stiger kraftig i dag med tanke på tegningsrettene :thinking:

Helt utrolig.

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) - Traffic figures for April 2021

Jamen, aksjen stod jo i 250 kroner, 50 kroner må da være billig?!?!??!

1 Like

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Approval and publication of the prospectus for the rights issue and the private placement

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Commencement of the subscription period for the rights issue and the application period for the private placement

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Status of the bookbuilding in the rights issue and the private placement

Som en ekstra risiko for de som har tegningsretter:

Norwegian melder at kapitalinnhentingen på seks milliarder er overtegnet

Alle ønsker å hive penger inn i NAS. Private og stat.

Når NAS får hodet over vannet og prisingen er rett, går vel denne rett til værs igjen.

Alle skal få. Aksjen har blitt et fenomen ulikt noe annet🙂

Stor pågang for å investere i Norwegian: – Kapitalinnhentingen er overtegnet

Det er vel mange som ser for seg at det blir en fin gevinst å kjøpe på 6,26 når aksjen handles til 35kr. Tipper den skal kjøres ned mot 6 kr når alle aksjene kommer på markedet. Allerede nå kan man få mye billigere aksjer ved å handle tegningsrettene.

Det er egentlig helt utrolig hvor ofte markedet ikke tar inn over seg emisjoner og kursen de settes på. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett kursras i det emisjonsaksjene blir omsettelige. Denne prisen er jo helt galemattias slik jeg ser det.

2 Likes

Det er kanskje en form for patriotisme inne i bildet her. Dels på grunn av navnet kanskje og dels på grunn av stolthet fra den gang de røde flyene skulle ut og erobre verden.

Følelser, med andre ord.

Norges svar på GameStop?

2 Likes

Store prisforskjeller på Norwegian på børs: – Begge prisene er helt syke

1 Like

Jeg tror det er en god del uvitenhet inne i bildet også. Jeg blir ekstremt overrasket om ikke dette blir en dyr lærepenge for en del.

Er ganske trist, ser daglig nye innlegg på aksjeforumene på Facebook med titalls folk som sier de eier Norwegian aksjer og ikke har peiling på hva en emisjon eller market cap er…

Men får håpe Sissener og Fredriksen får noen fine flyturer på første klasse med Norwegian etterhvert for sparepengene deres.

1 Like

De humrer å ler allerede. Hører dem jo helt hit :joy:

Og det verste er at de gjør resten av oss en stor tjeneste ved å delta i emisjonen, problemet er bare at de som reelt sett må betale her ikke vet at de betaler for det.