Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nye Nordnet.no

Ble faktisk spurt før jul, men hadde nå aldri trodd at det var så få mennesker de spurte da, så det ble nesten litt flaut. Men fikk nå frontet tre fine aksjer som jeg kan stå inne for da, selv om jeg skulle ønske jeg hadde brukt noen ekstra minutter på korrekturlesing av teksten.

6 Likes

Nå er sanntid forsvunnet.

Bare hos meg eller?

Nordnet ønsker tips fra kundene via E-post… :face_with_monocle: :face_with_raised_eyebrow: :man_facepalming:

Woho efter lite över en månad fungerar den igen. Snabb fix :joy:

Hvor ble det av ordredybden på nordnetappen?for Android?

Funker hos meg.

Får sende de en mail

Du kan jo prøve å reinstallere appen også for å se om det fungerer :slight_smile:

1 Like

Problemer hos meg. Ingen realtime osv.
Søppel

Noen fler som har problemer med nye Nordnet ? Har brukt gamle til nå.Men nye fungerer ikke i det hele tatt ? Svarer ikke og alt stopper opp,har nå prøvd 2 pcr med samme resultat .

Nye Nordnet er helt håpløs, må være laget av en eller annen designer som aldri har sett hvordan man jobber som investor/trader. Mest mulig informasjon fortest mulig er jo ikke så vrient.

Hadde vært interessant å høre hvor mange som bruker den nye vs gamle versjonen.

3 Likes

Jeg opplever noe tull med visning av Osebx i appen i dag. Den hopper mellom ca 0,5% og 4,0% opp!?

Jeg bruker den nye mest nå. Bruker dog den gamle til å sjekke og endre ordre som er ute i markedet.

1 Like

Foretrekker du classic eller nye Nordnet.no?

Selv bruker jeg classic.nordnet.no så langt det er mulig. Men endel funksjonalitet er i ferd med å forsvinne så man blir gradvis tvunget over på nye Nordnet.no

• Classic Nordnet.no
  • Nye Nordnet.no

0 stemmegivere

1 Like

de av dere som har stemt “Det nye Nordnet”…please kom frem med høydepunktene ,ellers :zipper_mouth_face:

Tvangsflyttet til Nordnet (nye) her

Søppel

De bruker også 5 uker på å behandle en Shortkonto-forespørsel

Har aldri opplevd noe mer frustrerende enn min opplevelse med denne dritten.

1 Like

Samme her,om det er så mange som vil ha Classic må de ta det til etteretning og fortsette .Ringte de og sa at de har gått i fra bra til dårlig hele veien.Den første Nordnet var helt rå om du måtte handle fort.Men den nye er helt håpløs.Foresten glimrende tiltak send resultatet til Nordnet.

Jeg byttet til Nordea pga lavere kurtasje, men den sida er helt krise, så man må ha en konto et annet sted for å få ok oppdaterte kurser/ordredybde/charts. Chartene til Nordnet er samme hva ikke brukbare :stuck_out_tongue:

Bestemte meg bare for å gå over fra gammel til ny Nordnet først som sist da forandringen kommer om man vil eller ikke.
Har gått seg til og den er egentlig grei når jeg er blitt vant til den.
Rart at på noen maskiner viser den volum i antall solgt mens på andre maskiner viser samme kolonne omsetning i kr.
Bruker «mine lister» siden for å følge med på flere aksjer samtidig og det er greit så lenge det er realtidskurser på.

Men om målet er raske handler og enkel navigering i så måte så er det elendig.
Når realtidskursen forsvinner vil jeg vurdere hva annet som finnes. Kanskje det blir å flagge ut?

Bruker den gamle mye fremdeles. Så mye mer konsert og behagelig