Diskusjon Triggere Porteføljer AksjonærlisterNy!

Nyhet: Last ned TekInvestor-appen 📱 📈

TekInvestor har nå en egen app! :smiley:

3 fordeler med appen:

• TekInvestor er bare ett trykk unna - hvis du har den på hjem-skjermen! :wink:
  • Umiddelbare pushvarsler når noen skriver i trådene du følger (du kan tweake varslingsinnstillingene nederst i hver tråd)
  • Appen virker å være enda raskere enn nettsiden i bruk

Last ned TekInvestor-appen nå, eller søk etter “TekInvestor” i din appbutikk

image

image

Hvis jeg kan be om en tjeneste - kan du gi appen en god anmeldelse/rating i din app butikk? :smiley:

iPhone-brukere: Appen mangler en “gå tilbake til forrige side”-knapp, så trykk på TekInvestor-logoen for å gå til forsiden inntil jeg finner en smidigere løsning.

Tusen takk for alle Insidere som har bidratt til at det har vært mulig å betale for utvikling av appen :slight_smile:

God arbeidsuke!
Hilsen Jørgen / pdx

17 Likes

Ny oppdatering lagt ut nå for iOS, som fikser problemet med at nye pushvarsler tar deg vekk fra det du holder på med i appen :slight_smile: Du kan gå til App store for å oppdatere hvis nødvendig.

Samme fiks kommer for Android i løpet av dagen :slight_smile:

Oppateringen er nå ute for Android også :smile:

Jeg har android 5.0 , er det litt i gtenseland eller? Synes det var litt buggy opplevelse (prøvde i helga)

Jeg tror nok 6 og opp funker greit :smile:

1 Like

Kjører på igjen når jeg får nytelefonen :smiley:

1 Like

Iphone X og appen i landscape-mode funker ikke helt optimalt. Tekst og bilder kommer bak “busslommen”

1 Like

Hallo, mener noe har skjedd med appen I det siste.

Hvis jeg hopper ut av appen og inn igjen så laster den inn fullstendig på nytt. Ikke slik at man må logge inn, men man mister referansen til hvor og i hvilken tråd man var.
Dette kan feks være ugreit om man går ut for å gjøre et søk etter noe man vil dokumentere. Og det er ikke alltid like enkelt å holde rede på hvilken tråd man faktisk var inne i. Særlig gjelder vel dette tråder som omhandler Funcom og CE.

En annen ting er (litt basert på det som er skrevet over) at hvilken tråd man er inne i er litt vanskelig å se.

Hei, det kom en oppdatering den siste uken men den endret ikke noe som burde påvirke det du beskriver. Har du prøvd en reinstall av appen? :slight_smile:

Hallo, nei det har jeg ikke forsøkt, men skal gjøre det nå.

Ok, ser ut som det hjalp, mulig også at jeg slettet en gammel versjon, 1.3 tror jeg det var, som lå aktiv sammen med v5

OK, takker og bukker

1 Like

Obs: Ser ut til den siste oppdateringen jeg gjorde av forumet i går kveld tok knekken på appen. Jobber med å finne en fiks :slight_smile:

Funker fint her

Hmm… ser ut som den funket her etter at jeg slettet den og reinstallerte. Litt knot å logge inn, fikk en feilmelding ved innlogging, men trykket på “Bli medlem”, deretter på “Logg inn”-lenken. Da funket det.

Jeg måtte slette og reinstallere. Pålogginga gikk fint :+1:t2:

1 Like

Måtte også slette å så reeinstallere… funker fint nå😄

1 Like

Funker fjell på min android ihvertfall

1 Like

Feilen er fikset i versjon 1.0.3 som nå er ute i app-store :smile:

3 Likes

Veldig bra, telefonen er nå 10 grader kaldere

3 Likes